- Katılım
- 12 Tem 2007
- Mesajlar
- 2,743
o zaman innova düşün bence..vave yi görmedim ama innova bence çok güzel..
o zaman innova düşün bence..vave yi görmedim ama innova bence çok güzel..
innovayı burdaki iski elemanı kullanıyo bize fatura getirdiğinde ben inceliyorum.. :cherry: