Sıfır Lastik Sorunu

Katılım
23 Eki 2006
Mesajlar
672
Selam; irc marka lastik aldım, ön lastiğin iç kısmında ama janta denk gelecek yerin 3-4 cm aşaığısnda boya dökülmesi gibi bir durum sözkonusu, gözle görülmüyor desem yeridir, sadece elle dokununca hissediliyor, kaportadan boyanın döküldüğünü düşünün, aynen öyle bir dokusu var.

sorun olur mu?
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
29 Ocak 2011
Mesajlar
696
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Patlayana kadar kullan :queen:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst