sıfır gt250r mi 2. el gt650 r mi_

Katılım
27 Eyl 2007
Mesajlar
1,686
merhaba arkadaşlar
şimdi bu iki motor arasında kararsız kaldım
kararsız kalmamın nedeni 10000 küsür km yi geçmiş motorları 4500 km diyerek satıyolar veya parçalarını söküyolarlar vs.
şimdi 2006 model gt650r 9.000 ytl
2007 model sıfır gt250r 8,950 ytl
siz olsanız hangisini alırdınız?
 
Katılım
11 Ağu 2007
Mesajlar
91
178 km son hız sana yeterse sıfır gt250 r al :wiinkk:

hem 250 cc nin vergisi de az olur . hemde daha az yakar . ha daha hızlı istiyorum diyosan 650
 
Son düzenleme:
Katılım
6 Eki 2007
Mesajlar
2
bilmiyorum ama sıfır herzaman daha iyidir gibime geliyor.
birde şöyle bir durum war bu iki motorunda segmentleri farklı yani senin istediğin 250cc mi yoksa 600cc mi?
250 alıp doyuma ulaşamayacaksan hiç girme bence
önemli olan bu!...
 
Katılım
1 Eyl 2006
Mesajlar
2,695
ben olsam 250r alırım neden dersen şehir içi ve dışı 150 km herkese yeter diye düşünüyorum daha fazlası mantıksız tabi bu benim düşüncem büyük cc lerden kaçınalım BENCE
 
Katılım
27 Eyl 2007
Mesajlar
1,686
ya şöyle bişey var 250 yi alıp bıkarsam satıp gene 650 alamam çünkü fiyat çok düşüyo bi de yeni başlicam ilk trafiğe kapalı alanda biraz deneme yaparım bi de benzin yakma farkı çok mu fazla yani biri 1 yakarken öteki 2 mi yakıyo?
 
Katılım
3 Şub 2007
Mesajlar
2,231
Ben makinemle depoyu fulledikten sonra 350 km yol yapıyorum ve depoyu tekrar fullediğim zaman 13-14 lt benzin alıyor.Depo'da 3-3,5 lt' benzin (yedek depo) kalsa buda en sert kullanımda dahi 50 km demektir. Hesabını sen yap... :wiinkk:
 
Katılım
10 Eyl 2007
Mesajlar
1,741
Hyo 250 derim.Şehir içi için Trdeki en ideal Motorlardan!
 
Katılım
25 Kas 2005
Mesajlar
1,094
Motosikleti
Forza 250
Çok iyi araştırmak gerek
Çok temiz 650r lar var (örnek eyong un motoru satıyordu en son)
Öte yandan 250 ile 650 arasında şase ve güç farkı var
Ben 250 liliklerin şasesine güvenmiyorum şahsen.
650 cc daha güçü ancak çift silindir oldugundan 4 silindirli makinaların egzoz sesini alamiyorsun
10 bin liranin üstüne bin lira daha koysan
2004-2005 model honda 600f alabilirsin gibime geliyor.

Hyosung alacak olsam 8950 ye sıfırına vermek bir türlü elim gitmez doğrusu
İkinci el 250r düşünülür.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst