Sıfır Dominar 400 mü İkinci el Honda CB250R mı?

Katılım
17 Eyl 2020
Mesajlar
823
Sen domicik in ile beraber keyifli şekilde sürebilirsin hocam, şu ana kadar sürdüğüm motosikletler arasında trafikte en hantal motosiklet d400 ve kardeşi d250 kim ne derse desin. clx le trafikte ayağımı dahi yere koymadan güvensizlik hissetmeden ilerleyebiliyorum ama d400 bana o güveni vermedi. Ki d400 ü denediğim trafik nispeten daha sakin olan Tekirdağ trafiği. Clxi Ankara trafiğinde sürüyorum.

Gördüğüm kadarıyla konu sahibine herhangi bir yardımı olacak bir konuşma içermemiş yorumun, keza konuya ilk yorumunu da direkt bana yazmışsın :=) Burada boş yere marka fanlığı yapmaya gerek yok. Ne forumlarda nede farklı mecralardaki yorumlarımda hiç bir zaman marka fanlığı yapmadım, oluru neyse onu söyledim insanlar faydalansın ona göre seçim yapabilsin diye ( zaten forumun amacıda budur )

Kıssadan hisse bu konudaki ilk yorumumda yazdığım gibi konu sahibi d400 ü denemeli, amaç şehir içi ise d400 kendisine güven verirse satın almalı

marka fanlığı derken? param olsa dominar mı binecem? dominarın neyini öveyim. sen yanlış bilgilendirmişsin. yanlışın senin eksikliğin ve ben o yanlışı gideriyorum nasıl başlığı açan arkadaşı bilgilendirmemişim? üstüne basa basa lütfen alınmayın dedim ve bunda gerçekten içtendim. her şeyde harika, her şey de iyi olmak zorunda değilsiniz. ki eminim motor sürmekte iyi değilsiniz. ki olmak zorunda değilsiniz bakın tekrar söylüyorum ve olmadığınız için yanlış bilgilendiriyorsunuz.

dominarın fanı değilim her debriyaj bastığımda stop ediyor. param biraz daha olsa üstüne koyar yeni motora geçerim. hayatımda hiçbir şeyin fanatiği olmadım bu kadar alakasız bir yorum neden yapılır ki? neden yani. gerçekten de içten yazmıştım. diğer motorlar nasıldır vs bilmem.

ben bir ybr kullandım, bir dominar.
ybr muazzam derecede ara dere kabiliyeti olan motor, ama dominara alışınca ybrden farksız sürüyorum dominarı.

o halde hatanızı düzelterek konu sahibine bilgi vermiş olmadım mı sizce?

daha cevap vermicem. ben başlık sahibine hatanızı düzelterek bilgi verdim. kanıt kendimim. inandırmak için de başka hiçbir türlü çaba sarf edemem. iyi günler. lütfen mutlu olun. hepimiz olalım biraz rahatsız oldum mesajınızdan ama amacım sataşmak değildi.
siz de olduysanız bu mesajdan siz de hafiften giydirin. sonuçta mutlu olalım
 
Katılım
23 Tem 2019
Mesajlar
736
Motosikleti
CB650R
marka fanlığı derken? param olsa dominar mı binecem? dominarın neyini öveyim. sen yanlış bilgilendirmişsin. yanlışın senin eksikliğin ve ben o yanlışı gideriyorum nasıl başlığı açan arkadaşı bilgilendirmemişim? üstüne basa basa lütfen alınmayın dedim ve bunda gerçekten içtendim. her şeyde harika, her şey de iyi olmak zorunda değilsiniz. ki eminim motor sürmekte iyi değilsiniz. ki olmak zorunda değilsiniz bakın tekrar söylüyorum ve olmadığınız için yanlış bilgilendiriyorsunuz.

dominarın fanı değilim her debriyaj bastığımda stop ediyor. param biraz daha olsa üstüne koyar yeni motora geçerim. hayatımda hiçbir şeyin fanatiği olmadım bu kadar alakasız bir yorum neden yapılır ki? neden yani. gerçekten de içten yazmıştım. diğer motorlar nasıldır vs bilmem.

ben bir ybr kullandım, bir dominar.
ybr muazzam derecede ara dere kabiliyeti olan motor, ama dominara alışınca ybrden farksız sürüyorum dominarı.

o halde hatanızı düzelterek konu sahibine bilgi vermiş olmadım mı sizce?

daha cevap vermicem. ben başlık sahibine hatanızı düzelterek bilgi verdim. kanıt kendimim. inandırmak için de başka hiçbir türlü çaba sarf edemem. iyi günler. lütfen mutlu olun. hepimiz olalım biraz rahatsız oldum mesajınızdan ama amacım sataşmak değildi.
siz de olduysanız bu mesajdan siz de hafiften giydirin. sonuçta mutlu olalım

Sizi üzdüysem özür dilerim, mesajlarınızdaki içtenliği şu an hissetmiş bulundum. amacım giydirmek yada her şey de iyi olmak değil idi. Kendi tecrübelerimi paylaşmaktı. Üstün körü bir analiz ile cevap yazmıştım size, eminim sizde karşılaşmışsınızdır bazı insanlar sırf altındaki motor yada araba o marka/model diye onu över de över. Sizin yorumunuzu maalesef ki bu şekilde algıladım tekrar kusuruma bakmayın

Tecrübeler kişiye aittir ve o kişinin yaşadıklarıyla beraber kazanılır. Benim dominar maceram 100kmyle sıkışıktı, toplam motosiklet maceram belki 25bini geçmiştir. dediğim gibi dönüşlerde bu güveni vermedi kıyasım ıslak ağırlığı bile dominarın kuru ağırlığından az olan motosikletlerdi. Bu sebeple özellikle konu sahibine denemesi gerektiğini söylemiştim.

Sizin de tecrübelerinizde konu sahibine elbette kaynak olacaktır, ybr sonrası ybr gibi sürme konusunda dominara alışma süreciniz kaç km sürdü bunu paylaşırsanız benim merakımı gidermiş olursunuz, belki d400 e şans vermek için bir sebebim olur. Hemde konu sahibinin karşılaştırma yapabileceği örnekler çoğalır.
 
Katılım
21 Nis 2021
Mesajlar
121
CL250'ye bi bak istersen. Vade farksız 12 taksit kampanyası var Honda'da bu modele özel. Modelle ilgili çok bir bilgim yok ancak ödeme kolaylığından ötürü aklınız d400'e kaydıysa bu modele de kayacaktır.
(Not: Kampanya 31.08.2024'e kadar geçerlidir diyor sitesinde, araştıracaksan da elini çabuk tutmalısın, belki uzatabilirler sonradan ama belli de olmaz yani)
 
Katılım
1 Kas 2007
Mesajlar
1,294
Şikayetvar sitesine girip bajaj yaz çıkan sonuçlara göre karar ver.
 
Katılım
25 Kas 2021
Mesajlar
39
Hayır hiç sorun çıkarmadı. Zincir sesi vardı. Dişlisi değişince çarka bağlı parça çıktı. Ses falan da kalmadı
 
Katılım
26 May 2019
Mesajlar
162
Bence dominar 400
Blok problemi olarak bakıldığında evet japon her zaman iyi diyoruz ama cbr250 nin bazı modellerinde zaten krank kırma kronik diye biliyorum çok kıran okudum.
Ben kendim hiç motora şahsen abanmam topspeed öyle denemesi falan pek işim olmaz o yüzden altıma cg de versen bende arıza yapmıyor😀 bu yüzden 400lük makine alırdım hiç düşünmeden
 
Katılım
22 May 2021
Mesajlar
1,014
Motosikleti
Forza 250
Şubst ayında D400 almış ve bu zamana kadar 10 bin k yapmış biri olarak ben D400ü seçerdim.Ki seçtim de zaten,ağırlık neden dezavantaj olarak görülüyor bilmiyorum ama bana motor ne kadar ağırsa o kadar güven veriyor özellikle uzun yola çıktığımda rüzgarlı zamanlarda.Şuana kadar da şükür hiç bi problem yaşatmadı.Değiştirirsem tek sebebi yüksek hacimli bi makinaya geçmek için olur

---------- Mesajlar birleştirildi - 21:16 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:12 ----------

Titreşim konusunda rodaj bakımında ben N-Tech Pro yağıyla yaptırmıştım,ama sonraki 5bin km bakımında dalgınlığıma geldi ve söylemeyi unuttum.Putolıne ın başka bir yağıyla bakımı yapmışlar bana göre bi tık arttı o yağdan sonra ama öyle rahatsız edici bi titreşim yok(bana göre)kız arkadaşımla 300-400km lik yolada gidiyoruz ama çok rahatsız olduğumuzu hatırlamıyorum(sele hariç)
 
Katılım
29 Tem 2015
Mesajlar
18,515
Motosikleti
Sym Wolf Sb250Ni
Bu arada Hintlilerin de mühendisliğini ve malzeme bilimini şey edeyim, 400 cc naked bir motorun boş ağırlığı nasıl 193 kg olur hayrettir..
 
Katılım
16 Kas 2008
Mesajlar
332
Motosikleti
Tracer 7
CL250'ye bi bak istersen. Vade farksız 12 taksit kampanyası var Honda'da bu modele özel. Modelle ilgili çok bir bilgim yok ancak ödeme kolaylığından ötürü aklınız d400'e kaydıysa bu modele de kayacaktır.
(Not: Kampanya 31.08.2024'e kadar geçerlidir diyor sitesinde, araştıracaksan da elini çabuk tutmalısın, belki uzatabilirler sonradan ama belli de olmaz yani)

Bende aynı şeyi yazıcaktım.cl250 180bin nakite veriyordu bayiler...sıfır honda her zaman tercih sebebidir.hemde tarz motor cl250 modeli...
 
Katılım
10 Mar 2023
Mesajlar
293
4000-5000 Km 2023 UG ler 150000-TL lere kadar düştü. Piyasa böyleyken o kadar parayı satarken kesin zarar edeceğin bir cihaza vermek bence çok yanlış. Genelde ben satmıcam uzun süre binecem vs deniyor ama oda bir süre sonra yeterli gelmiyor yükseltmek istiyorsun. Nerden mi biliyorum demiştim uzun süredir DOMİ kullanıyorum Suziki ye geçim diyorum ama adam akıllı bir fiyat veren olmadığından satamıyorum ve artık bu durumu kabullendim sanırım. Bu piyasada 150.000-TL ye bu sapasağlam motoru satacağıma benzin döküp yakarım daha iyi.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
25 Tem 2024
Mesajlar
55
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Bende aynı şeyi yazıcaktım.cl250 180bin nakite veriyordu bayiler...sıfır honda her zaman tercih sebebidir.hemde tarz motor cl250 modeli...

Uzun süredir CL 250 Facebook grubunda takılıyorum. Motor artçı alanı küçük, 80 km den sonra titreme sorunu var birde kısa boya uygun motor bu tavsiye yanlış.Honda diye 180 bini çöpe atmayın arkadaşlar
 
Katılım
16 Eki 2015
Mesajlar
3,257
Motosikleti
Çükü Olanın Dükü Olur.
Bu arada Hintlilerin de mühendisliğini ve malzeme bilimini şey edeyim, 400 cc naked bir motorun boş ağırlığı nasıl 193 kg olur hayrettir..

Hintlilerde var öyle bir sıkıntı. Malzemeden anlamıyorlar.

hamila.jpg

Hindistan'da akılalmaz bir olay yaşandı. Uzun süre çocuk sahibi olmak için uğraşan çift doktora gitti.
Ancak tetkikler sonucunda 30 yaşındaki kadının aslında erkek olduğu ortaya çıktı.


Hindistan'da bir çift 9 yıl boyunca çocuk sahibi olmayı denedikten sonra doktora gitmeye karar verdi. İlk testlerin ardından doktor çifte bir psikoloğa görünmeleri gerektiğini çünkü durumun normalden oldukça farklı olduğunu söyledi.

Yapılan testler sonucunda 30 yıldır kadın olarak yaşayan anne adayının aslında erkek olduğu ortaya çıktı.

Çok nadir görülen Morris sendromundan müzdarip kişinin dışarıdan görüntüsü kadına benzese de iç organları gelişmemiş bir erkeğe ait.

Ergenlik döneminde sesi kalınlaşmayan kişinin göğüsleri büyümüş ve dışarıdan bir vajinaya da sahip. Ancak rahmi olmayan kadının içinde hiç gelişmemiş testisleri bulunuyor.

Bu yüzden kişinin sıklıkla karın ağrısı çektiği çünkü testislerinden birinin tümöre dönüştüğü belirtildi.

Genç kadının ablası ve iki teyzesinde de aynı sendrom bulunduğu ortaya çıkarken kişinin hayati riskinin bulunmadığı belirtildi.

MORRIS SENDROMU NEDİR?

Testiküler feminizasyon sendromu, testisleri olan ve genetik olarak erkek cinsiyetine sahip bir kişinin dışarıdan kadın gibi göründüğü, nadir görülen kalıtsal bir hastalıktır. Sendrom iki cinsiyetin bir arada taşındığı (interseksüel) bir durumu ifade eder ve erkek psödohermafroditizminin en yaygın tipidir.

Testiküler feminizasyon sendromu daha önceleri de bilinmesine rağmen, ayrıntılı olarak 1953 yılında Morris tarafından tarif edilmiştir. Bu sendrom aynı zamanda Morris Sendromu veya Androjen İnsensitif Sendromu olarak da bilinir.

Haberin şeysi.
 
Katılım
17 Eyl 2020
Mesajlar
823
Sizi üzdüysem özür dilerim, mesajlarınızdaki içtenliği şu an hissetmiş bulundum. amacım giydirmek yada her şey de iyi olmak değil idi. Kendi tecrübelerimi paylaşmaktı. Üstün körü bir analiz ile cevap yazmıştım size, eminim sizde karşılaşmışsınızdır bazı insanlar sırf altındaki motor yada araba o marka/model diye onu över de över. Sizin yorumunuzu maalesef ki bu şekilde algıladım tekrar kusuruma bakmayın

Tecrübeler kişiye aittir ve o kişinin yaşadıklarıyla beraber kazanılır. Benim dominar maceram 100kmyle sıkışıktı, toplam motosiklet maceram belki 25bini geçmiştir. dediğim gibi dönüşlerde bu güveni vermedi kıyasım ıslak ağırlığı bile dominarın kuru ağırlığından az olan motosikletlerdi. Bu sebeple özellikle konu sahibine denemesi gerektiğini söylemiştim.

Sizin de tecrübelerinizde konu sahibine elbette kaynak olacaktır, ybr sonrası ybr gibi sürme konusunda dominara alışma süreciniz kaç km sürdü bunu paylaşırsanız benim merakımı gidermiş olursunuz, belki d400 e şans vermek için bir sebebim olur. Hemde konu sahibinin karşılaştırma yapabileceği örnekler çoğalır.

güzel dönüşün için teşekkür ederim.
100km dediğiniz gibi çok az bir zaman biraz geçmiş mesajlarıma baktım burada belki bir şeyler hatırlarım diye ama km hakkında hiçbir şey hatırlamıyorum.
şu an 13 bindeyim. sıfır almıştım 2023 martta.

ama herhalde manevra kabiliyeti olayında 100 km içinde şu anki duruma gelmem mümkün değil hele ybr gibi bir motordan geçtikten sonra.
başkaları tecrübeleri ve geçiş motorlarının kalitesine ve gücüne doğru orantılı olacak şekilde çok hızlı alışırlar diye düşünüyorum.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst