onur1 Katılım 1 Ara 2006 Mesajlar 203 1 Nis 2008 #21 dostum korumaların full gözlerim yaşardı böyle devam et..... comming soon
ztetikli Katılım 18 Mar 2008 Mesajlar 33 1 Nis 2008 #22 yaptıkların guzel ama kullanılan dıl daha da guzel elıne saglık
kont88 Katılım 17 Mar 2006 Mesajlar 178 2 Nis 2008 Konu Yazar #23 birkaç video daha çektik Türkiye'de yapılan ilk hareketler olacak bittiğinde yayınlayacağım inşallah
ata_06 Katılım 3 Kas 2007 Mesajlar 308 2 Nis 2008 #24 üstat gercekten guzel hareketler cesaretınden dolayı tebrik ederim bende 750cc var ama daha cesaretım yokm boyle hareketlere
üstat gercekten guzel hareketler cesaretınden dolayı tebrik ederim bende 750cc var ama daha cesaretım yokm boyle hareketlere
gecesahini137 Katılım 4 Ocak 2008 Mesajlar 12 7 Nis 2008 #25 gerçekten büyük yetenek tebrik ediyorum allah kazasız belasız şov yapmayı nasip etsin