shoeı kask rev'ıt mont+bellik+dizlik+eldiven

Katılım
23 Mar 2006
Mesajlar
11
1 ay önce yani dolar çıkışa geçmeden önce alınmış, 5-6 kez kullanılmış gri renkte shoe syncrotec II kask ve yine gri siyah renkte Rev'it enginereed full mont, çok kaliteli bellik, dizlik ve eldivenlerimi ihtiyaçtan satıyorum...kask o günkü dolar kuruyla 560 ytlydi.tamamı 1100 ytl'ye mal olmuştu.şuan ki euro ve dolar oranlarıyla yaklaşık 1500 ytl'ye mal olur...pazarlıksız 1000 ytl ye satıyorum...ilgilenenler arasın lütfen..0505 378 05 26 e-mail [email protected] Ayrı ayrı da satılabilir.
SHOEI syncrotec II Kask: 500 ytl
REV'IT enginereed full Mont:350 ytl
Bellik+Dizlik+Eldiven:150 ytl



*************************************************
»»»»»» Bu Mesaj Moderator tarafindan düzenlenmiştir.»»»»»»
Forum katılımcılarının satılık ilanlarını daha iyi degerlendirebilmesi ve doğabilecek karışıklıkları önlemek için ilanınızı lütfen örnekteki gibi duzeltiniz !!....
Satış ilanını yayınlamanızdan itibaren ilk mesajınıza kadar geçen sürede veya 24 saat içinde düzeltilmeyen ilanlar silinecektir!!!
Örnek ilanını görmek için burayı tıklayın. Resim eklemek için burayı tıklayın
icon2.gif
Forum admin ve yöneticileri kurallara uymayan mesajlari degistirme ve silme hakkina sahiplerdir.

icon2.gif
Foruma üye olan herkes Forum Kurallarını kabul etmiş sayılır.

icon2.gif
Şikâyetler için...
[email protected]
************** Site Yöneticisi: crato **************
 
Moderatör tarafında düzenlendi:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst