- Katılım
- 15 Mar 2005
- Mesajlar
- 2,890
- Konu Yazar
- #1
Mardin'de bıraktığımız maceraya devam ediyoruz...
Önce Diyarbakır'da Salih kardeşimiz bizi sağolsun karşılıyor. Onunla hoş sohbet sonrası yola devam ediyor ve Nissibi Köprüsünden geçiyoruz.
Adıyaman'dan Besni'ye doğru uzanan bu bölümümüzde yine elbette bol bol manzaramız var!
Önce Diyarbakır'da Salih kardeşimiz bizi sağolsun karşılıyor. Onunla hoş sohbet sonrası yola devam ediyor ve Nissibi Köprüsünden geçiyoruz.
Adıyaman'dan Besni'ye doğru uzanan bu bölümümüzde yine elbette bol bol manzaramız var!