Shamyl'in Doğum Günü

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Katılım
19 Ağu 2005
Mesajlar
637
kanka bir kez daha doğum gününü en içten dileklerimle kutlarım, kal sağlıcakla :)
 
Katılım
23 Ocak 2006
Mesajlar
2,761
shamyl dogum günün kutlu olsun:rendeer:
aynı gün doğmuşuz desene:)
 
Moderatör (forrap)
Katılım
5 May 2005
Mesajlar
5,132
Shamyl ve dostdark doğum gününüz kutlu olsun,daha nice senelere mutluluk ve esenlik içinde ilerlemeniz dileğile...:rendeer:
 
Katılım
23 Ocak 2006
Mesajlar
2,761
forrap' Alıntı:
Shamyl ve dostdark doğum gününüz kutlu olsun,daha nice senelere mutluluk ve esenlik içinde ilerlemeniz dileğile...:rendeer:
:rendeer: teşekkürler dostum sanada bol rüzgarlı ve mutlu bir ömür dilerim:rendeer:
 
Katılım
31 Mar 2006
Mesajlar
42
Shamyl ve dostdark Doğum gününüz kutLu oLsun arkadaşLar..
Nice yıllara.. :rendeer:
 
Katılım
7 Nis 2005
Mesajlar
1,905
Dostdark, seninki dikkatimden kaçmış. Pardon !

Nice mutlu senelere....
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
9 Ocak 2006
Mesajlar
2,003
Doğumgünleriniz kutlu olsun Sevgi kelebekleri:mrgreen:
 
Katılım
30 Eki 2005
Mesajlar
1,050
Sevgili Shamyl ve Dostdark,
Doğum gününüzü kutlar, motosiklet üstünde geçecek nice yıllar dilerim.:rendeer:
 
Katılım
23 Ocak 2006
Mesajlar
2,761
Arkadaşlar hepiniz sağolun insanın böyle büyük bir aillesi olması ne güzel
sizlerle olmaktan çok mutluyum:rendeer:
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
doğum günün kutlu olsun kanka...kendi topiklerimle ilgilenmekten farkedememişim...federal diye bir zat 150 var...yaşıyormu...:wiinkk:

dostdark...seninde doğum günün kutlu olsun...:cat:
 
Katılım
20 Tem 2005
Mesajlar
1,271
dostdark ve shamyl

doğum günleriniz kutlu olsun, mutlu ve huzurlu bir ömür dilerim her ikinize de...
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst