Sezonun son yarışında kaya34'e destek için izmitteyiz.

aYe

Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
7 Haz 2007
Mesajlar
3,875
Evet arkadaşlar bu pazar sezonun son yarışında Hasan(kaya34) arkadaşımızı desteklemeye izmit körfez pistine gidiyoruz.

İnanıyorum bu sefer ciddi bir katılım olucak.:cat:

Hasan'ı hatırlamayan üyeler için bir resmi;
dsc7061td6.jpg




ÖNEMLİ LÜTFEN OKUYUN !


Hasan biraz önce beni cepten aradı ve yarış saati ve gününün değiştiğini söyledi.

Yurtdışından gelen yarışçılarla birlikte son düzenlemeler yapılmış ve buna göre Hasan ın yarışı yarına alınmış.

Yarış Günü : 03 Kasım 2007 Cumartesi

Yarış Saatleri:

1.Sıralama Turu: 08:00

2.Sıralama Turları: 10:45

YARIŞ: 16:30
 
Moderatör tarafında düzenlendi:
Katılım
2 Mar 2007
Mesajlar
870
Hasana başarılar umarım bu sefer şansı izmirdekinden daha fazla olur. eğer tekrar bir talihsizlik yaşamassa bu sefer kesinlikle iyi bir derece alacağına eminim. izmirde neler yapabileceğini bize gösterdi.
MT İzmir den hasana selamlar...
 
Katılım
14 Eki 2005
Mesajlar
1,956
Motosikleti
Honda CBF 150, CF Moto MT 650
hasana başarılar
iyi bir derece elde eder inşallah
hava durumu da elverirse ben iyi bir derece elde edeceğine inanıyorum...
 
Katılım
22 Kas 2005
Mesajlar
1,027
hasan arkadaşımla tanışma fırsatı bulmuştum moto umut mekanında bir akşam,kendisine bol şans ve başarılar dilerim körfezde...............
 
Admin
Yönetici
Katılım
14 Nis 2003
Mesajlar
7,150
Motosikleti
Yamaha MT-09 Tracer
Son yarışda Hasan dışında CBR Cup'da Hakkı yarışacak mı ?
 
Moderatör (forrap)
Katılım
5 May 2005
Mesajlar
5,132
Hasanımıza başarılar...
Gelebilirsek bizde istiyoruz,ama bakalım kısmet olacak mı..
Gelirsek orada,gelemezsek burada yüreklerimiz Hasan la olacak.
Başka yarışacak arkadaşlarımız varsa,onlara da başarılar..


Hasan ın İzmir den bir fotosu..

picture102ub7.jpg
 
Admin
Yönetici
Katılım
14 Nis 2003
Mesajlar
7,150
Motosikleti
Yamaha MT-09 Tracer
Kenan-Sinan karşı karşıya!

Dünya Supersport motosiklet şampiyonu Kenan Sofuoğlu, 3-4 Kasım'da Türkiye'de yapılacak Avrupa Supermoto ve Pist Şampiyonası'nda kendi seyircisiyle buluşacak. İzmit Körfez Pisti'ndeki yarışta Sofuoğlu, kendisi gibi motosikletçi olan kardeşi Sinan Sofuoğlu ile aynı pistte yer alacak. Avrupa ve Balkan ülkelerinden 70'e yakın sporcunun katılacağı organizasyon kapsamında Türkiye Pist Şampiyonası'nın son ayağı da 90 yarışmacıyla koşulacak.
 
Katılım
8 Eki 2007
Mesajlar
1
Bu siteye motorum olmamasına ragmen hasan(kaya34) ve tlqzl arkadaslarım sayesinde üye oldum ve bu benim ilk mesajım. Buradan herkese kazasız sürüşler diliyorum. Hasanın ilk yarısına gittigimizde sadece yakın arkadasları olarak 4 kişi destek olmuştuk. Ama ilerleyen zamanda takip ettiğim kadarıyla burada epey destekçisi oluşmaya başlamış. Umarım sanal ortamdaki bu büyük destek gerçek hayattada devam eder.Çünkü bir kaç aydır bu formu takip ediyorum ve gerçekten buradaki kaynaşma ve destek ortamını diğer sitelerde pek görmedim (istisnalar vardır elbet). Biz yakın arkadaşları olarak elimizden geldiği kadarıyla her zaman hasanın destekçisiyiz. İnşallah buradaki çoğunlukta gereken desteği körfez pistine gelerek gösterir.Tabii bu destek sadece hasan için değil bu forum üyesi olupta yarışacak olan arkadaşlar içinde geçerlidir.İyi günler,saygılar.....
 
Katılım
7 Mar 2006
Mesajlar
3,626
hasan kardeşimize başarılar diliyorum canı gönülden. umarım hakkettiği dereceleri yapar. İzmirden bizde gelmek istiyoruz ama bakalım nasip.
 
Katılım
23 May 2007
Mesajlar
1,070
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
bende geçen gün tam bu konuya değinecektim unuttum :(

abi tarih saat buluşma yeri...
 
Katılım
16 Tem 2007
Mesajlar
9
Kenan-Sinan karşı karşıya!

Dünya Supersport motosiklet şampiyonu Kenan Sofuoğlu, 3-4 Kasım'da Türkiye'de yapılacak Avrupa Supermoto ve Pist Şampiyonası'nda kendi seyircisiyle buluşacak. İzmit Körfez Pisti'ndeki yarışta Sofuoğlu, kendisi gibi motosikletçi olan kardeşi Sinan Sofuoğlu ile aynı pistte yer alacak. Avrupa ve Balkan ülkelerinden 70'e yakın sporcunun katılacağı organizasyon kapsamında Türkiye Pist Şampiyonası'nın son ayağı da 90 yarışmacıyla koşulacak.

orda olmak gerek :) mutlaka orda olmalı...
 
Katılım
19 Eyl 2006
Mesajlar
135
Arkadaşlar herkese teşekkür ederim, Bilgisayarım arızalı oldugu için devamlı giremiyorum. Tüm arkadaşların tebrikleri için tek tek teşekkürler, ben cuma gününden izmit pistinde olacagım,cuma antrenman,cumartesi sıralama turları,pazar günü yarış var.Saati cuma günü belli olacak, başlıga yazarım.
Ayrıca izmir mt'nin yeri bende ayrıdır bilsinler,gelebilirlerse cok sevinirim.Ama kalplerinin benle olmasıda yeterli.
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Arkadaşlar herkese teşekkür ederim, Bilgisayarım arızalı oldugu için devamlı giremiyorum. Tüm arkadaşların tebrikleri için tek tek teşekkürler, ben cuma gününden izmit pistinde olacagım,cuma antrenman,cumartesi sıralama turları,pazar günü yarış var.Saati cuma günü belli olacak, başlıga yazarım.
Ayrıca izmir mt'nin yeri bende ayrıdır bilsinler,gelebilirlerse cok sevinirim.Ama kalplerinin benle olmasıda yeterli.


Senin de bizdeki yerin ayrı.... Gelebilsek te keşke gene şemsiyeni tutsam.....:pale::pale:

Sana başarılar ve bol şanslar dileyim.... Nollmaz moolmaz....:rendeer::rendeer:
 
Katılım
23 May 2007
Mesajlar
1,070
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
sıralamaya gelemeyebilirim abi ama yarış günü ordayım :)
 

aYe

Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
7 Haz 2007
Mesajlar
3,875
Yarışan kaya34 değilde serap35 olsa topik kitlenirdi. :cherry:

Ayıp bişiyyy.:farao:
 
Son düzenleme:
Katılım
29 Eyl 2005
Mesajlar
4,008
hasan kardeşime hep destek tam destek orada olmaya çalışacağım cuma izmir toplantısında bu konuyu ele alalım çok kalabalık olmasakta şemsiyeci takozcu resimci olarak geliriz :cat:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst