Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
- Katılım
- 7 Haz 2007
- Mesajlar
- 3,875
- Konu Yazar
- #1
Evet arkadaşlar bu pazar sezonun son yarışında Hasan(kaya34) arkadaşımızı desteklemeye izmit körfez pistine gidiyoruz.
İnanıyorum bu sefer ciddi bir katılım olucak.:cat:
Hasan'ı hatırlamayan üyeler için bir resmi;
ÖNEMLİ LÜTFEN OKUYUN !
Hasan biraz önce beni cepten aradı ve yarış saati ve gününün değiştiğini söyledi.
Yurtdışından gelen yarışçılarla birlikte son düzenlemeler yapılmış ve buna göre Hasan ın yarışı yarına alınmış.
Yarış Günü : 03 Kasım 2007 Cumartesi
Yarış Saatleri:
1.Sıralama Turu: 08:00
2.Sıralama Turları: 10:45
YARIŞ: 16:30
İnanıyorum bu sefer ciddi bir katılım olucak.:cat:
Hasan'ı hatırlamayan üyeler için bir resmi;
ÖNEMLİ LÜTFEN OKUYUN !
Hasan biraz önce beni cepten aradı ve yarış saati ve gününün değiştiğini söyledi.
Yurtdışından gelen yarışçılarla birlikte son düzenlemeler yapılmış ve buna göre Hasan ın yarışı yarına alınmış.
Yarış Günü : 03 Kasım 2007 Cumartesi
Yarış Saatleri:
1.Sıralama Turu: 08:00
2.Sıralama Turları: 10:45
YARIŞ: 16:30
Moderatör tarafında düzenlendi: