Sezonun İlk Pikniği

Katılım
26 May 2006
Mesajlar
144
Bugün havayı birdenbire güzel bulunca...
Oturduğumuz yerden pikniğe karar verdik...
Öncelikle yiyecek tedariğini yaptıktan sonra ruhsatlarını yeni aldığımız tüfeklerimizi de denemek aklımıza geldi...
Tüm hazırlıklar tamamlandıktan sonra Sündiken Dağı eteklerine vurduk kendimizi...
İlk mola yerimizdeki fotoğrafımız.Kavacık Köyü Sırtları.



Ve devamı...(Motorize Balıkçı)Nuri Abi











İşte mola yerinden Eskişehir ve Anadolu Üniversitesi Su Sporları Göleti...





Tüfek atışları başarı ile sonuçlandı.Vurulan 6 adet çaytabağı,1 adet bira kutusu,1 adet soba borusu.



İşte piknik yeri...(Hazırlıklara Başlıyoruz.)







Mangal başı beklerim,Vay benim emeklerim!!



İşte kayıntı hazır...:p











İşte piknik yerini ziyaret eden motosiklet grupları...
Güneşi gören geliyor...:queen:





Belki bu resimlerden sonra gaza gelir de kendinizi doğaya atarsınız...:bounce:
 
Katılım
17 May 2006
Mesajlar
541
afiyet olsun ağabeylerim. yahu bu hafta sonu bir yerde mangal yapmak Gazianteplilere mahsus bi alışkanlık biliyordum beni yanıltınız abilerim be:mrgreen:
 
Katılım
24 Ocak 2006
Mesajlar
4,007
Yarın ben bu kompozisyonu deneyeyim bakalım:cherry: Süper kayıntı toronaga abi:cat:
 
Katılım
9 Tem 2006
Mesajlar
2,878
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
güzel gezi olmus bizde yarın bişeyler yapıcaz bakalım
paylasım için teşekkürler
 
Katılım
21 Eyl 2006
Mesajlar
1,799
super güzel poligon seçmişsiniz kendinize :rendeer:
 
Katılım
12 Mar 2007
Mesajlar
1,166
yahya abi aşk olsun yani :pale: kardeşin kurs köşelerinde sen mangal başında :pr:
insan ararda aytaçcım çık kursun köşesine, biz adalardan geçerken alalım seni. boş ver dersi. kendimizi doğaya atalım der :p
abicim şaka bir yana çok ama çok iyi yapmışsınız. afiyet bal şeker olsun :)
 
Katılım
18 Nis 2006
Mesajlar
101
Valla helal olsun arkadaş... Ben ne zaman fırsat bulupta şöle mangal yapacam öf öf
 
Katılım
1 Şub 2006
Mesajlar
1,750
abi ilk gezi yazmışsın biz yerde kar varken gezi ve mangala gittik sizdemi tatlı su motorcuları çıktınız yoksa havalar ısındı yollara düştünüz :p
 
Katılım
26 May 2006
Mesajlar
144
abi ilk gezi yazmışsın biz yerde kar varken gezi ve mangala gittik sizdemi tatlı su motorcuları çıktınız yoksa havalar ısındı yollara düştünüz :p

Yok boracığım havanın karından soğuğundan değil uzun süreden beri ilk defa böyle bir fırsat yakaladımda hafiften dışarı açılabildim yoksa kar yağdığı günlerde bile motor hiç garaj beklemedi.
Bu arada inşallah fırsat olurda sen Alanya'ya gitmeden seninlede bir mangal yaparız.:cat:

yahya abi aşk olsun yani :pale: kardeşin kurs köşelerinde sen mangal başında :pr:
insan ararda aytaçcım çık kursun köşesine, biz adalardan geçerken alalım seni. boş ver dersi. kendimizi doğaya atalım der :p
abicim şaka bir yana çok ama çok iyi yapmışsınız. afiyet bal şeker olsun :)

Aytaççığım şimdilik fotoğraflarla idare et bilahare (yani kurslar dersler sınavlar bittikten sonra) özellikle seni davet eder mangalın kıralını yaparız.....:cat:
çünkü hayatın açı gerçeklerini tatmadan mangal okadarda zevkli sayılmaz...:cat: :bounce: :bounce: :bounce:
 
Son düzenleme:
Katılım
29 Ocak 2007
Mesajlar
4,992
motorize balıkçımızdan bahsettin ama balık tutmamişsınız.ben balıklı resim isterim:mrgreen: .balık, olta dedinmi bende bütün olaylar biter.:p
 
Katılım
26 May 2006
Mesajlar
144
motorize balıkçımızdan bahsettin ama balık tutmamişsınız.ben balıklı resim isterim:mrgreen: .balık, olta dedinmi bende bütün olaylar biter.:p


ah be abim az erken söylesen olurdu av yasakları başladı yoksa ayıbettin dükkan senin.
motorize balıkçıda sezon kapandığı için kendini böyle dağlara vurdu..
 
Katılım
5 May 2006
Mesajlar
560
Yahya abi yüreğinize elinize sağlık iyi yapmışssınız darısı başımıza artık :mrgreen:
 
Katılım
26 Eki 2006
Mesajlar
907
tebrikler çok güzel olmuş. ayrıca tüfeklerinize hedef olanların canlı olmamasına çok sevindim. ben hayvanların hedef olmasına karşıyım. :)farao: )

ayrıca birayı fazla kaçırmadınız inşallah:mrgreen:
elinize sağlık, darısı başımıza. :cat:
 
Katılım
12 Haz 2006
Mesajlar
1,224
Yahya bey kardeşim;Helal olsun hem motosiklet gezisi,hem piknik,hem de atıcılık sporu.Tam benim kafadan:p
Yeni tüfekleriniz hayırlı olsun bu ara.Ortak gezilerimizde benim otomatiği de bi konuşturalım...(cansız hedefe tabii)
 
Katılım
30 Eyl 2006
Mesajlar
3,084
paylaşımınız için saolun bizde bi çorlu yapıp geldik mangaldaki köftelerde güzel görünüyor:cat:
 
Katılım
8 Eyl 2006
Mesajlar
100
abi hemen polisi arıyom sizi arkol mayinesine alsın nisbetttttttttttttttt ha
hadi afiyet olsun saygılar
 
Katılım
26 May 2006
Mesajlar
144
Yahya bey kardeşim;Helal olsun hem motosiklet gezisi,hem piknik,hem de atıcılık sporu.Tam benim kafadan:p
Yeni tüfekleriniz hayırlı olsun bu ara.Ortak gezilerimizde benim otomatiği de bi konuşturalım...(cansız hedefe tabii)
sağolasın sayın doktorum inşallah otomatiğini konuşturabileceğin gezilerde buluşuruzi:cat:

bira konusundaki endişelerinizi ve duyarlılığınızı paylaşıyorum
zaten fotolarda görünenden harriç tüketim yapılmadığı için kaygılanmayın ....
Haddimizi biliriz çok şükür.....
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst