Sezon Finalini Ürkmez'de Hollanda'lılarla Yaptık...

Katılım
6 Eki 2008
Mesajlar
1,218
27/08/2009 perşembe günü erman ben ve ermanın kız arkadaşı elif bi sezon finali yapalım dedik maksat hem az biraz yol yapmak hemde denize girip iyi vakit geçirmek...

Olaya Seferihisar sahillerinde bi sabah kahvaltısıyla başladık börekler çörekler domates biber denize nazır harika bi kahvaltı yedik içtik tam kalkıyoruz derken güneş başıma geçmiş herhaldeki atv üzerinde iki tane sarışın hatun yaklaşıyo:silent: baktım ermanla elifde kızları görüyo:p hafif bi kaç ara gazından sonra kendimi kızların yanında buldum bi kaç sohbetten sonra yine bi ara gazla kızları denize davet ettim ve kabul ettiler:bounce: biz önde onlar arkada doğruuu Ürkmez'e denize...

sonra deniz kum eğlence derken güzel bi günü böylece yedik bitirdik işte size resimler aslında daha çok resim var ama kızların makineda kaldı çoğu şimdilik bunlarla idare edin:cat:











































 
Son düzenleme:
Katılım
1 Şub 2009
Mesajlar
11
benım ıcın cok guzel bi gundu tabii ayagımı yakmasaydım daha da guzel olacaktı ama neyyyse artık... :) ikinize de teşekkür ederim:cat:
 
Katılım
6 Eki 2008
Mesajlar
1,218
benım ıcın cok guzel bi gundu tabii ayagımı yakmasaydım daha da guzel olacaktı ama neyyyse artık... :) ikinize de teşekkür ederim:cat:

çok iz kaldı mı:silent:

bu arada yukarda yazmayı unutmuşum kahvaltı ve öğle yemeğini senin sponsorluğunda yaptık böreklerde müthişti lorlu çöreklerde eline sağlık:cat:
 
Son düzenleme:
Katılım
27 Eki 2008
Mesajlar
660
beni karıştırma ben kız falan görmedim öle bi atv yanastı yanımıza ama kim vardı üstünde inan bi fikrim yok.ben bi tek sevgilimi bilirim gerisini bilmem :cherry::cherry::cherry::cat::cat:

cok güzel bi gündü dönüşte polislerle ufak bi sorun yasadık ama problem olmadı güzel başladığımız günü güzel bi sekilde bitirdik.seferihisar tarafındaki ormanların resmini çekmeye gönlümüz el vermedi.simsiyahtı her yer cok yazık olmus.kazasız belasız yazı bitirdik ve döndük .:cat::cat:
 
Moderatör (forrap)
Katılım
5 May 2005
Mesajlar
5,132
İyi yapmışsınız valla..Da sezon finali olmaz belki yahu,bu kadar çabuk pes etmeyin :)Ramazan bir bitsin :wiinkk:

Bu arada kızların fotoğraf makinesindekiler onların makinesinde kalıyor,göndermiyorlar :mrgreen:
 
Katılım
6 Eki 2008
Mesajlar
1,218
beni karıştırma ben kız falan görmedim öle bi atv yanastı yanımıza ama kim vardı üstünde inan bi fikrim yok.ben bi tek sevgilimi bilirim gerisini bilmem :cherry::cherry::cherry::cat::cat:

cok güzel bi gündü dönüşte polislerle ufak bi sorun yasadık ama problem olmadı güzel başladığımız günü güzel bi sekilde bitirdik.seferihisar tarafındaki ormanların resmini çekmeye gönlümüz el vermedi.simsiyahtı her yer cok yazık olmus.kazasız belasız yazı bitirdik ve döndük .:cat::cat:

emin misin erman:silent:

elimde sağlam kanıtlar var biliyosun:queen:
 
Katılım
27 Eki 2008
Mesajlar
660
İyi yapmışsınız valla..Da sezon finali olmaz belki yahu,bu kadar çabuk pes etmeyin :)Ramazan bir bitsin :wiinkk:

Bu arada kızların fotoğraf makinesindekiler onların makinesinde kalıyor,göndermiyorlar :mrgreen:

kızlardan inşallah gelcek fotolar :cherry: yollamazlarsa Mert i hollandaya yollıcaz resimleri alıp gelcek.seve seve gider bence :queen::queen:
 
Katılım
23 Ağu 2008
Mesajlar
78
Harika bir gün geçirmişsiniz,kızlarada helal valla iyi cesaret yabancı bir ülkede atv ile gezmek kiralamışlar zannedersem dimi?:)
 
Katılım
6 Eki 2008
Mesajlar
1,218
İyi yapmışsınız valla..Da sezon finali olmaz belki yahu,bu kadar çabuk pes etmeyin :)Ramazan bir bitsin :wiinkk:

Bu arada kızların fotoğraf makinesindekiler onların makinesinde kalıyor,göndermiyorlar :mrgreen:

yaparız modum ayıp ediyon bizde yola çıkarken final diye çıktık ama tadı damağımızda kaldı hani havalar bi daha bu kadar olmaz diye final dedik:cat:

bu arada hemen açıklıyım kızlarla dün yapmış olduğum msn görüşmelerinden aktaracağım bilgiye göre yollıcaklardı bugün ama şuan biraz yoğunlarmış çalışıyolar Hollandada yollasınlar topice eklerim:)

beni öle başkalarıyla karıştırmayın lütfen bişi yaparsam sağlam kanıtlarla yaptım derim öle birileri gibi yok bi gün daha kalsaydınız şöle yaptık böle yaptık yok:bounce: ahanda kanıt ahanda kızlar:p:queen:

(sen yanlış anlama Tuncer o kendini biliyo:p)

---------- Mesaj ekleme zamanı: 18:23 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 18:22 PM ----------

Harika bir gün geçirmişsiniz,kızlarada helal valla iyi cesaret yabancı bir ülkede atv ile gezmek kiralamışlar zannedersem dimi?:)

evt günlüğü 25 euroymuş 150lik atv:cat:
 
Katılım
28 Nis 2009
Mesajlar
1,946
sagolun beyler guzel gezi olmus tatıle gıdemeyen benım gıbı ermanların gozu gonlu acıldı :queen:
 
Katılım
6 Eki 2008
Mesajlar
1,218
sagolun beyler guzel gezi olmus tatıle gıdemeyen benım gıbı ermanların gozu gonlu acıldı :queen:

başlık ramazana denk geldi biraz ama kusura kalmayın valla bende oruçluyum:wiinkk:

baştan söylüyorum bakıp bakmamak kişiye aittir baktıktan sonra tüuhhh gitti oruç diyenlere karışmıyoruz:p
 
Katılım
1 Şub 2009
Mesajlar
11
çok iz kaldı mı:silent:

bu arada yukarda yazmayı unutmuşum kahvaltı ve öğle yemeğini senin sponsorluğunda yaptık böreklerde müthişti lorlu çöreklerde eline sağlık:cat:

afiyet olsun cnm sen ıste her zaman yaparım. hollandalıların da kısmetıne bak kım derdı kı taaa hollandalardan gelecekler de benım boreklerden yıyecekler :queen: casanova seniiii

geçmiş olsun dilekleriniz için teşekkürler bı kaç gun cok canım acıdı ama artık en azından acısı gecti. iz kalacak gibi ama napalım artık baktıkça ürkmez hatırası der hollandalıları anarız.

ermancım yazdıkların için teşekkürler ama pek ınandırıcı gelmedı bana :) tabii şaka bı yana kızlar gercekten cok guzeldi :queen::queen::queen:
 
Katılım
6 Eki 2008
Mesajlar
1,218
afiyet olsun cnm sen ıste her zaman yaparım. hollandalıların da kısmetıne bak kım derdı kı taaa hollandalardan gelecekler de benım boreklerden yıyecekler :queen: casanova seniiii

geçmiş olsun dilekleriniz için teşekkürler bı kaç gun cok canım acıdı ama artık en azından acısı gecti. iz kalacak gibi ama napalım artık baktıkça ürkmez hatırası der hollandalıları anarız.

ermancım yazdıkların için teşekkürler ama pek ınandırıcı gelmedı bana :) tabii şaka bı yana kızlar gercekten cok guzeldi :queen::queen::queen:

senin gazın olmasa öyle uzaktan bakar bakar iç çekerdim huyumu biliyon iyi gazladın sende:queen:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst