- Katılım
- 6 Eki 2008
- Mesajlar
- 1,218
- Konu Yazar
- #1
27/08/2009 perşembe günü erman ben ve ermanın kız arkadaşı elif bi sezon finali yapalım dedik maksat hem az biraz yol yapmak hemde denize girip iyi vakit geçirmek...
Olaya Seferihisar sahillerinde bi sabah kahvaltısıyla başladık börekler çörekler domates biber denize nazır harika bi kahvaltı yedik içtik tam kalkıyoruz derken güneş başıma geçmiş herhaldeki atv üzerinde iki tane sarışın hatun yaklaşıyo:silent: baktım ermanla elifde kızları görüyo
hafif bi kaç ara gazından sonra kendimi kızların yanında buldum bi kaç sohbetten sonra yine bi ara gazla kızları denize davet ettim ve kabul ettiler:bounce: biz önde onlar arkada doğruuu Ürkmez'e denize...
sonra deniz kum eğlence derken güzel bi günü böylece yedik bitirdik işte size resimler aslında daha çok resim var ama kızların makineda kaldı çoğu şimdilik bunlarla idare edin:cat:






















Olaya Seferihisar sahillerinde bi sabah kahvaltısıyla başladık börekler çörekler domates biber denize nazır harika bi kahvaltı yedik içtik tam kalkıyoruz derken güneş başıma geçmiş herhaldeki atv üzerinde iki tane sarışın hatun yaklaşıyo:silent: baktım ermanla elifde kızları görüyo
sonra deniz kum eğlence derken güzel bi günü böylece yedik bitirdik işte size resimler aslında daha çok resim var ama kızların makineda kaldı çoğu şimdilik bunlarla idare edin:cat:






















Son düzenleme: