şeytan ince ayrıntıda gizlidir :)

Kocaeli İl Temsilcisi
Katılım
29 Mar 2011
Mesajlar
4,134
hepinize günaydın arkadaşlar , geçenlerde izmit baumax izmitte, gezerken çok ilgimi çeken bir ürün gördüm ve aldım , bir adı varmı bilmiyorum ama bu güne dek kimsenin kullandığını görmedim:)

adamlar yememiş içmemiş kafayı çalıştırıp böyle bir ürün yapmışlar allah razı olsun çokta iyi yapmışlar ,:) vallaha bana süper yarayacak, çok gereksiz gibi görünen aslında çok gerekli bir ürün..

şöyle söylemeliyim aslında :) hani bazen motorumuzun, yada herhangi bir eşyanın sağından solundan , tamir maksadıyla söktüğümüz civata,somun ve bilimum önemli pulları tamir esnasında, koyacak yer bulamayız :)

çoğu zaman kıyamadığımız motürümüzün orjinal önemli bir civatasını nereye koyduğumuzu unutur , yada bir şekilde kazara , farkında olmadan kaybeder, çoğu zamanda çalışma ortamında ya elimizden düşürüp masanın yada başka bir şeyin altına da kaybeder sora tırım tırım o motorunuzun hayati organını tutacak orjinal vidasını yada somununu ararız :) bu bence çok cansıkıcı bir durumdur hele elinizin altında koca bir civata, sonum arşiviniz yoksa o bulamadığınız civata için çoktan civatacının yolu görünmüştür :)

kesinlikle şunu aklınızdan çıkarmayın :) amannn yavvv ben tamircimiyimde böyle bir ürüne para harcayayım :) emin olun eğer bir kaç tornavidanız varsa bu üründe yanında muhakkak olmalı diye düşünüyorum ki herkezin düşüncesi farklıdır :)

biraz üründen bahsedip resimleri yükleyeceğim çok kullanışlı bileğe saat şeklinde cırtlı kemerle saat gibi takılan üst tarafı yine kuvvetli mıknatıslı , bir şey,

depo üstü çantaların depoyu tutan alt kısımlardaki mıknatıslar gibi güzel bir ürün yapmışlar fiyatı 13 lira işlevine göre hiç bir şey değil ve stanley markasını bilen bilir kaliteli ürün üretir neyse gerisini resimler anlatsın çok güzel kullanışlı olduğunu düşündüğüm ve test ettiğim için mt dostlarıyla paylaşmak istedim..


kazasız, tamirsiz, bol güneşli günler diliyor gıdınızdan öpüyorum selametle....:rendeer:



































artık söktüğümüz vidaları koymak için bir kap, kase, çanak, yer aramak yok :)

kaybetmek yok tabiri caizsse mıknatıs gibin yapışıyor vidaları elle zor söküyorsunuz yukarıdaki resimde tam 5 kg mı kaldırıyor ve cırtlarından ayrılıyor ama mıknatıslar bırakmıyor :)

bence parasının tam karşılığını veren bir ürün ve tamir işleriyle yoğun olarak uğraşan arkadaşlarım için olmazsa olmazlardan diyebilirim :)


eeeeee şeytan ince ayrıntıda gizlidir ....:rendeer:
 
Adana İl Temsilcisi
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
8,636
irfan kardeş,senin açtığın konuları ilgiyle takip ediyor ve her seferinde birşeyler öğreniyorum.araştırmacı,paylaşımcı gayretin takdire şayan.:rendeer:
 
Kocaeli İl Temsilcisi
Katılım
29 Mar 2011
Mesajlar
4,134
irfan kardeş,senin açtığın konuları ilgiyle takip ediyor ve her seferinde birşeyler öğreniyorum.araştırmacı,paylaşımcı gayretin takdire şayan.:rendeer:


sağolasın bora abicim, geçenlerde tesadüfen raflarda dikkatimi çekti ulem bu ne felan derken ne olduğunu anlamam zor olmadı , tabi üzerindeki resimler sayesinde şahsen ben hiç düşünmeden aldım çünkü gereksiz gibi görünen şeyler doğru zaman ve yeri geldiğinde yaptığınız işin kalitesini belirleyen unsur olup çıkıveriyor :) sonrada onsuz yapamıyorsunuz bunu bizzat çok defa yaşamışımdır :)

en azından almasanızda bilmenizi düşündüm , belki bir gün lazım olursa böyle bir ürünün var olduğunu bilmeniz dahi yeter :)

teşekkür ediyor ellerinden öpüyorum adanaya selam...:rendeer:
 
Katılım
13 Şub 2011
Mesajlar
5,987
İrfan aga ne güzel bi aletmiş o yahu.. benim küçük fotoğraf makinem var.. koluma sarıp onu takmak istiyorum.. bir nevi kol çantası gibi belki olur ha ne dersin:)
 
Kocaeli İl Temsilcisi
Katılım
29 Mar 2011
Mesajlar
4,134
İrfan aga ne güzel bi aletmiş o yahu.. benim küçük fotoğraf makinem var.. koluma sarıp onu takmak istiyorum.. bir nevi kol çantası gibi belki olur ha ne dersin:)

hayal gücüne ve makinanın metal aksamı varsa onlara bağlı , yoksa mıknatıslar hakkaten bak abartmıyorum çok acayip tutuyor :)
 
Katılım
13 Şub 2011
Mesajlar
5,987
hayal gücüne ve makinanın metal aksamı varsa onlara bağlı , yoksa mıknatıslar hakkaten bak abartmıyorum çok acayip tutuyor :)

abi makinenin kılıfı var ,sadece senin göstermiş olduğun cihaz yardımcı olacak.. kola sarılacak kadar uzun mu? yani şöyle fotodaki gibi

 
Katılım
17 May 2009
Mesajlar
4,151
Motosikleti
BMW K1200GT , BMW S1000XR M Sport
Söküpte kaybettiğim vidaların arkasından söylediklerimin binde birini buraya yazsam MT den süresiz uzaklaştırılırım herhalde :):):)
Çok faydalı olacağını düşündüğüm bir alet. Bizimle paylaştığınız için teşekkürler.
 
Katılım
1 Nis 2007
Mesajlar
1,944
Güzel ürün İrfan abi. :) Kullanışlı.Bu ürünü yaparız da biz kendimiz değil mi. :) Kendin yap olayı ile kafayı kırdım galiba.
 
Katılım
23 May 2011
Mesajlar
1,296
tanıdığım biri var sac civatasını söküp sonra yanlışlıkla üstüne oturan :queen:
bu aletin haberini tez zamanda ona yetiştirmeliyim :)
 
Kocaeli İl Temsilcisi
Katılım
29 Mar 2011
Mesajlar
4,134
abi makinenin kılıfı var ,sadece senin göstermiş olduğun cihaz yardımcı olacak.. kola sarılacak kadar uzun mu? yani şöyle fotodaki gibi

[url]http://img26.resimup.net/di/677L.jpg[/URL]

sağlam tutsada fotoğraf makinanı sen yinede sağlam kazığa bağla yularını :cherry::p nasssıııı cuk diye oturdu demi :cherry::queen:

---------- Post added at 16:50 ---------- Previous post was at 16:47 ----------

Söküpte kaybettiğim vidaların arkasından söylediklerimin binde birini buraya yazsam MT den süresiz uzaklaştırılırım herhalde :):):)
Çok faydalı olacağını düşündüğüm bir alet. Bizimle paylaştığınız için teşekkürler.


aman diyeyim okan hocam :) sen yine bozma uslubunu :cherry: inşallah fikir vermiş bilgi sahibi olmanıza yardımcı olmuştur ben teşekkür ederim selamlar...:rendeer:

---------- Post added at 16:52 ---------- Previous post was at 16:50 ----------

niye söküyonuz vidaları kardeşim!

yavvv dikkatimi çektide amma çok fatih var dostum yavvvv:cherry: galiba artık niclerle hitab etmek gerek gene eskiye dönüyoz anlaşılan :cherry:

---------- Post added at 16:55 ---------- Previous post was at 16:52 ----------

Güzel ürün İrfan abi. :) Kullanışlı.Bu ürünü yaparız da biz kendimiz değil mi. :) Kendin yap olayı ile kafayı kırdım galiba.

tabiki fatih insanın kendi yaptığı gibi tatlı bir şey yoktur :) ulen sende meraklı gubudiksin galiba benim gibin , sonradan benimde aklıma geldi yapayım ama adamlar orjinal 10 numara yapmışlar birkere aldık szede fikir olduysa, hemen başla sağında solunda bulduğun hoparlörleri parçalamaya:)

bende hoparlör var ama koluna değil boynuna asman lazım , koluna ağır gelir :cherry::queen:
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
24 Haz 2011
Mesajlar
5,247
Çok kullanışlı birşey benim gibi söktüğü vidaları bi daha bulamayanlar için,sağolasın abi
 
Katılım
9 Haz 2006
Mesajlar
1,639
çok güzelmiş, bende de anten gibi birşey var uzatıp araya kaçan vida vs. gibi parçaları mıknatısa toplamak için. ama çok pratikmiş gerçekten paylaşım için teşekkür ediyorum.
 
Kocaeli İl Temsilcisi
Katılım
29 Mar 2011
Mesajlar
4,134
Katılım
1 Nis 2007
Mesajlar
1,944
İrfan abi sorma. :) Vallaha gelecekte olmak istediğim adamsın. Abi kötü benzetme olmazsa birine benzeteceğim. Hani vizontele filminde Radyocu Emin vardı biliyor musun? Abi icatlar yapıyor musun onun gibi. :) Bu arada ben normal bilgisayar hoparlöründen seyyar hoparlör yapmıştım. :) Biraz düşüneyim.Şu anda odadakilerden ne çıkarabilirim diye. Su şişesinden yağ emme makinesi oluyor abi. :) İşe yarar mı?
 
Katılım
1 Nis 2007
Mesajlar
1,944
teşekkür ederim şekerim inşallah faydalı olmuştur :)

---------- Post added at 17:01 ---------- Previous post was at 16:59 ----------



ahaaaa bi tane daha fatih......:queen: olm anlaşma mı yaptınız ulem bütün fatihler burda :cherry:
Abi kolunu sallasan Fatih. Bizden kurtuluş yok. :) Bu arada Metehan abi yok hala. Disiplin cezası bitse de gelse özletti kendini.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst