sevincimi sizlerle paylaşmak istedim

Katılım
30 Eki 2005
Mesajlar
1,050
Allah sıhat ve uzun ömür versin.Analı babalı , amcalı yengeli büyüsün
Bahtı açık olsun, sırtı yere gelmesin. Çok sevindim Murat AMCA :)
 
Katılım
24 Ara 2005
Mesajlar
1,270
vlad1462' Alıntı:
analı babalı büyümesi dileğiyle:rendeer:
amca yada dayı olamıycam ben.:salut: şanslı insanlarsınız,kıymetini bilin:cat:


yaşını bilmiyorum ama eğer istersen her ikiside olmaya razıyım önemli olan gönülden hissetmen.:cat:
sağlıkla kal.
 
Katılım
15 Kas 2005
Mesajlar
9,362
güle güle sev mi denir, ne denir bilmem ki. hayırlı olsun kuvva.
vladım üzülme, teyze olursun sen de. malum 5x'in talibi çok bu aralar.
 
Moderatör (forrap)
Katılım
5 May 2005
Mesajlar
5,132
Allah analı babalı büyütsün,dert göstermesin ve hayatı mutluluk içinde geçsin inşallah:rendeer:
 
Katılım
21 Nis 2006
Mesajlar
2
Kuvva allah analı babalı büyütsün.Bu arada kıskandım yaa.Hani sen önce bana bir motor alıcaktın. Öyle olsun abi bana veriyosun gazı motor alıcaz sana diye sonra gidiyosun başkalarına alıyosun. :p
 
Katılım
13 Nis 2006
Mesajlar
673
hayırlı uğurlu olsun :) yeğenine selamımızı söyle :) inşallah mutlu bir hatayı olur
 
Katılım
27 Kas 2005
Mesajlar
306
ayyyy çok güzeeeellll ben 4senedir teyzeyim ve süper bişey
vlad dayı olacaksın acele etme hele ben evlenecek birini bulayım gerisi kolay:queen:
 
Katılım
16 Eki 2005
Mesajlar
2,758
Motosikleti
cb 125 f- nc 750x dct
womanrider' Alıntı:
ayyyy çok güzeeeellll ben 4senedir teyzeyim ve süper bişey
vlad dayı olacaksın acele etme hele ben evlenecek birini bulayım gerisi kolay:queen:
ogünlerii iple çekiyorum ablacım:) :rendeer:
 
Katılım
8 Ocak 2005
Mesajlar
1,029
allah motorcuların arasında,analı babalı büyütsün,bende dayı olunca böyle sevinmiştim :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst