vlad1462' Alıntı:analı babalı büyümesi dileğiyle:rendeer:
amca yada dayı olamıycam ben.:salut: şanslı insanlarsınız,kıymetini bilin:cat:
ogünlerii iple çekiyorum ablacımwomanrider' Alıntı:ayyyy çok güzeeeellll ben 4senedir teyzeyim ve süper bişey
vlad dayı olacaksın acele etme hele ben evlenecek birini bulayım gerisi kolay:queen: