sevgilime kavuştum

Katılım
18 Tem 2005
Mesajlar
1,144
sonunda ilk görüşte aşık olduğum üç yıldır da kafamda olan motora kavuşabildim: KYMCO VENOX.

biliyorum forum da ve türkiye de çok popüler değil.fakat benim uzun süredir takip ettiğim bir modeldi.
Umarım aramızda ki aşk acı bi şekilde son bulmaz,Umarım ALLAH utandırmaz .
:)
Bana bu motoru almadan önce fikirleri ile çok destek olan ,başta Kaldera ( uğur abim),
forumda olmayan fakat yazılanları hala okuduğunu tahmin ettiğim metehan kardeşim, adını sayamayacağım maddi manevi desteklerini esirgemeyen arkadaşlarıma buradan teşekkür ediyorum.
 
Katılım
22 Şub 2008
Mesajlar
449
Hayırlı Uğurlu olsun Allah kaza bela göstermesin inş. Foto isteriz....
 
Katılım
18 Ocak 2007
Mesajlar
2,413
Güle güle kullan herkeze senın gıbı gonlundekı motora kavusmak nasıp etsın bu arada resim isterük P
 
Katılım
6 Nis 2005
Mesajlar
2,252
E hadi hayırlı olsun o zaman kazasız belasız kullanasın. :cat:
 
Katılım
20 Ağu 2007
Mesajlar
1,269
Hayırlı uğurlu olsun, kazasız belasız sürüşler dilerim... :rendeer:
 
Katılım
11 Kas 2005
Mesajlar
84
hayirli ugurlu olsun. allah kaza gostermesin.
venox u bende cok severim :cat:
 
Katılım
30 Ara 2007
Mesajlar
7,516
ama bende ona aşığım nasıl olcak :p

Çok güzel bir motosiklet almışsın kazasız belasız, hayırlı olsun..
 
Katılım
25 Eki 2007
Mesajlar
629
Kymco_Venox_250_2004_01_1024x768.jpg







MOTOR BUYSA BENDE ALIYIM BIR TANE COK DEHŞET BİŞEYE BENZIYOR


HAYIRLI UGURLU OLSUN
 
Katılım
9 Nis 2008
Mesajlar
586
arkadaş ;
hayırlı olsun ..
iyi bir seçim güle güle kullanın ...
dün akşam bir arkadaş toplantısında hakkında konuştuğumuz kullananların olumlu görüş belirttiği bir motosiklettir..
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst