- Katılım
- 18 Tem 2005
- Mesajlar
- 1,144
- Konu Yazar
- #1
sonunda ilk görüşte aşık olduğum üç yıldır da kafamda olan motora kavuşabildim: KYMCO VENOX.
biliyorum forum da ve türkiye de çok popüler değil.fakat benim uzun süredir takip ettiğim bir modeldi.
Umarım aramızda ki aşk acı bi şekilde son bulmaz,Umarım ALLAH utandırmaz .

Bana bu motoru almadan önce fikirleri ile çok destek olan ,başta Kaldera ( uğur abim),
forumda olmayan fakat yazılanları hala okuduğunu tahmin ettiğim metehan kardeşim, adını sayamayacağım maddi manevi desteklerini esirgemeyen arkadaşlarıma buradan teşekkür ediyorum.
biliyorum forum da ve türkiye de çok popüler değil.fakat benim uzun süredir takip ettiğim bir modeldi.
Umarım aramızda ki aşk acı bi şekilde son bulmaz,Umarım ALLAH utandırmaz .
Bana bu motoru almadan önce fikirleri ile çok destek olan ,başta Kaldera ( uğur abim),
forumda olmayan fakat yazılanları hala okuduğunu tahmin ettiğim metehan kardeşim, adını sayamayacağım maddi manevi desteklerini esirgemeyen arkadaşlarıma buradan teşekkür ediyorum.