oooo! birilerinin yazası gelmiş yazmış
yaza yaza esefle kınanacak şeyler yazmışsınız efendim.
yok kısgançmışız yok hapçıymışız!
hediyelik eşya tükkanı işlettiğinizi düşünüyorum!
@tiger senin masrafın çok üstad.:cyclopsan.
lamborghini bende ufak tefek öneriler sundumama söyledigin kadarı ile cakmak hayırlı bi hediye olcakmıs
umarım begenir
bu arada bende cok söyledim konunun amacını şaşırtmayın diye ama anlayana sivri sinek saz anlamayana davul zurna az
![]()
evet bende şahidim, söyledi saptırmayın konuyu diye. özellikle bu tiğermct dinlemedi hiç.
KUVVETMİRA' Alıntı:evet bende şahidim, söyledi saptırmayın konuyu diye. özellikle bu tiğermct dinlemedi hiç.
konuyu polemiğe çekmeyelim KUVEYTMİNANS arkadaşım!
sevgilisine hediye almak isteyen arkadaşlara yardımcı olmak babından girdim bu topağa.
"hiç almayın" derken ne böyük bir yardım ettiğimi idrak edemedin herhal
Lombak usta yanlış anlamada geçende manitayi nerelere götürem mekan tavsiyesi istemiştin...şimdi hediye...bu işin sonu nere gider hacı...![]()
sonraki adım galiba nasıl bir evlenme teklifi yapsam olabilir...![]()