Allah razı olsun tosunum...Teşekkür ederim...iyi insan sağlam karakter hımbıl adam..:mrgreen: doğum gününü kutlarım eski yaşını şutlarım..:rendeer:
sağolasın Alper abi..eksik olma...İlşk mesaj benden olsun....
Nice seneler ..
saolasın Uğurcuğum..hep beraber inşallah..Nice senelere inşallah Samet abi,hayırlı ömürler.
Teşekkürler Mertcan...Doğum günün kutlu olsun mutlu yıllar abi![]()
Hepimizin gönlündeki güzellikler hayata geçsin inşallak..Sağolasın Tamerim...Dogum Günün Kutlu Olsun Güzel İnsan,Allah Gönlüne Göre versin.
bekliyorum o zamanı...sağolasın Serkancığım..eksik olma...Doğum Günün Kutlu Olsun Mutlu Ol Senelerce,
Sana Yıldızdan TAC Yaptik Verecez Günü Gelince:rendeer:
Sevdiklerin Ve Sevenlerin İle Nice Mutlu Huzurlu Yıllara Samet Abi...
Teşekkür ederim abicim..konuyu açan arkedeşe bakma sen..olur olmaz yazar o...severim keretayı ama ilk mesajı sana bırakmamasının cezasını keserim meraklanma....Hadi ilk mesaj benden olsun. Doğum günün kutlu olsun.
Dipnot: üstte mesaj yazan arkadaşları engelli listene eklersen sevinirim.
Böylece ilk mesaj benim oluyor.