Sevgi...

Katılım
27 Ara 2005
Mesajlar
5,149
Olay İngiltere'de geçiyor.
Yaşlı bir bey, sabah erken evinden çıkmış, yolda ilerlerken, bir bisikletlinin kendisine çarpması ile yere yuvarlanmış ve hafif yaralanmış. Sokaktan geçenler yaşlı beyi hemen en yakın sağlık birimine ulaştırmışlar. Hemşireler, adamcağızın yarasına pansuman yapmışlar, ama 'biraz beklemesini ve röntgen çekerek her hangi bir kırık veya çatlak olup olmadığını inceleyeceklerini' söylemişler.
Yaşlı bey huzursuzlanmış, 'acelesi olduğunu ve istemediğini' söylemiş. Hemşireler merakla acelesinin sebebini sormuşlar. Adamcağız da 'karım huzur evinde kalıyorher sabah onunla kahvaltı etmeye giderim, geç kalmak istemiyorum' demiş. 'Karınızın, siz gecikince merak edeceğini düşünüyorsunuz herhalde' demiş hemşire. Adam üzgün bir ifade ile 'ne yazık ki karım Alzheimer hastası ve benim kim olduğumu bilmiyor' demiş. Hemşireler hayretle 'madem sizin kim olduğunuzu bilmiyor neden hergün onunla kahvaltı yapmak için koşuşturuyorsunuz' demişler.
Adam buruk bir sesle 'ama ben onun kim olduğunu biliyorum' demiş.
 
Katılım
1 Haz 2005
Mesajlar
8,608
:salut: neden benim sevgilim benim için bişeler yapmıyorr :salut: :salut:
neden ben bu kadar şanssızımmmmmmmmmmmmm :salut: :salut: :salut: :salut: :salut: :salut:
offfffffffffffffffffffffffffffffffffff offffffffffffffffffffffffffffff :salut:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
11 Ocak 2006
Mesajlar
649
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Hoş.......
 
Katılım
15 Kas 2005
Mesajlar
9,362
daha önce yazılmıştı. hatırlatma için teşekkürler.
dishy, seninki senden önce annesini görüyor. hehehe
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst