sevdiğiniz insan için neleri feda ederdiniz?

Katılım
2 Şub 2006
Mesajlar
322
8 SENELIK BIR BERABERLIGIN ARDINDAN BU SENE TEMMUZDA EVLENIYORUM ve "O" nun için gerçekten herşeyimi feda ederim. Benim en başta söylediğim şeyi hala savunuyorum. Hayatta korkular insanı hep duraklatır. Ama sen de öyle birini göreceksin, öyle birini tanıyacaksın, öyle bir seveceksin ki o zaman sende düşünmeyeceksin bile feda etmeme ihtimalini....

yinede güzel klip ama :mrgreen: :queen:
 
Katılım
23 Haz 2005
Mesajlar
1,237
cok etkilendim gercekte varmıdır acaba boyle seyler ?
benim bilgisayrada ses cıkmıyo da merak ettigim kadın; adam giderken seslendımı dur felan dıye yoksa "ben gozlerı aldım nereye gıderse gıtsın" edalarındamıydı?
 
Katılım
19 Ağu 2005
Mesajlar
637
valla bol keseden sallayan çok, bence dünya üzerinde çok az insan herşeyini feda eder, oda yıllarca oluşmuş bir sevgi varsa, saygılar...
 
Admin
Yönetici
Katılım
14 Nis 2003
Mesajlar
7,150
Motosikleti
Yamaha MT-09 Tracer
Konu dışına çıkan mesajlar başlıktan silinmiştir
 
Katılım
27 Ara 2005
Mesajlar
5,149
dishy' Alıntı:
hiç kimse hiç kimse için bişeyler feda etmez arkadaşlar
kendinizi kandırmayın gerçekçi olun biraz eski aşklar yok artıkkk!!!!!!!
yıllar öncesinde kaldı..............
Feada eden birisini tanıyorum, ara sıra aynada karşılaşıyoruz.
 
Katılım
14 Mar 2006
Mesajlar
423
bende çok etkilendim...
dostum hani kimse kimse için bir şey feda etmez diyenler ya hiç aşık olmadılar
ya aşık olduklarını sandılar , yada adam gibi birine aşık olmadılar
welhasıl kelam ; insan sevdiği için canını bile verir göz neki :salut:
 
Katılım
17 Mar 2006
Mesajlar
38
klip beğenildiği için çok sevindim ve teşekkür eden herkese bende teşekkür ediyorum
 
Katılım
18 Nis 2006
Mesajlar
208
ya o kadar süper yorumlar gelmişki gelde delirme, bende sayfa açılıo hazır dio öle beklio sinir oldum, ben zaten bu tip filmleri biriktiren biriyim, bir çok bu tip anlamlı filmim ve hikayem var, bunuda MUTLAKA İZLEMELİYİM, LÜTFEN YARDIM ARKADAŞLARRRR
 
Katılım
25 Mar 2006
Mesajlar
3,978
dishy' Alıntı:
hiç kimse hiç kimse için bişeyler feda etmez arkadaşlar
kendinizi kandırmayın gerçekçi olun biraz eski aşklar yok artıkkk!!!!!!!
yıllar öncesinde kaldı..............

Ben feda etmem.Büyük ihtimalle...
 
Katılım
3 Şub 2006
Mesajlar
655
haa tamam bugün arkadaşın pc de seerettim yaw kılllarım diken diken oldu ama adam az biraz enayilik boyutunda salaklık yapıyo birini ver bari paylaşın dimi kardeş payı
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst