- Katılım
- 2 Şub 2006
- Mesajlar
- 322
8 SENELIK BIR BERABERLIGIN ARDINDAN BU SENE TEMMUZDA EVLENIYORUM ve "O" nun için gerçekten herşeyimi feda ederim. Benim en başta söylediğim şeyi hala savunuyorum. Hayatta korkular insanı hep duraklatır. Ama sen de öyle birini göreceksin, öyle birini tanıyacaksın, öyle bir seveceksin ki o zaman sende düşünmeyeceksin bile feda etmeme ihtimalini....
yinede güzel klip ama :mrgreen: :queen:
yinede güzel klip ama :mrgreen: :queen: