sevdiğiniz insan için neleri feda ederdiniz?

Katılım
10 Nis 2005
Mesajlar
175
Nasıl bir sevgidir bu, adam motordan vazgeçti, mesleğinden vazgeçti... :silent:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
21 Tem 2005
Mesajlar
2,933
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Sevgili canerthereal...

Sana çok teşekkür ediorum..:rendeer: Süper..Anca bu kadar olur.. Gercek motorcu kalbini ancak bu kadar net anlatılır nefis bir aşk hikayesi ile birlikte..:cat:
 
Katılım
2 Şub 2006
Mesajlar
322
Klip için çok teşekkürler "canerthereal"...

"DISHY"
MOTOR SEVGİSİ TABİİ ÇOK YOĞUNKİ BÖYLE KONUŞLUYORSUN AMA BENCE BÜYÜK KONUŞMA....."Hayatımda motosiklet olduu müddetçe ben hiç kimsei bu denli sevemem"

KLIP GERÇEKTEN ÇOK GÜZEL HERKESE BÖYLE BİR SEVGİ DİLERİM.....
 
Katılım
1 Haz 2005
Mesajlar
8,608
ozturk_sertac' Alıntı:
"DISHY"
MOTOR SEVGİSİ TABİİ ÇOK YOĞUNKİ BÖYLE KONUŞLUYORSUN AMA BENCE BÜYÜK KONUŞMA....."Hayatımda motosiklet olduu müddetçe ben hiç kimsei bu denli sevemem"

ama dobrayım hiç değilse kabullendiremediysem motosikleti ona napabilirdim
aşkı mı seçseydim ( ki ben zaten gerçek aşkımı seçtim )
geri kafalının tekiydi bazen sadece aşkın yetmediğini bi kere daha sölemiştim
yine sölüorum yontulmamış örümcek kafalıyla uğraşamazdım ona tapsam bile :bounce: :bounce:
 
Katılım
2 Şub 2006
Mesajlar
322
Doğru karar verdiğin kesin... EEE Örümcek kafalıysa..... :p Ama ben kararına bişey demdimkiiiii. Gelecekte böyle bir sevgi yaşamamak konusunda büyük konuşma demiştim. Geri kafalı birine tapmazdın ayrıca "diimi ???" Neyse Güzel klip neticede.....
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
12 Kas 2005
Mesajlar
472
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ne gerekirse herhalde. motosikletimi de (gerekirse)
 
Katılım
13 May 2005
Mesajlar
1,862
Motosikleti
Su Motoru
dishy' Alıntı:
ama dobrayım hiç değilse kabullendiremediysem motosikleti ona napabilirdim
aşkı mı seçseydim ( ki ben zaten gerçek aşkımı seçtim )
geri kafalının tekiydi bazen sadece aşkın yetmediğini bi kere daha sölemiştim
yine sölüorum yontulmamış örümcek kafalıyla uğraşamazdım ona tapsam bile :bounce: :bounce:

Bu mudur dobralık? Bu mudur senin aşkın? Demediğini bırakmamışsın ne örümcek kafalılığını bırakmışsın, ne geri kafalılığını! Sonrada geçmiş "ona tapıyordum" diyorsun! Ne düşünüp ne yazdıyorsun ben anlamadım valla, hiç birbirini tutmuyor söylediklerin ve yazdıkların. Aslında senin yazdığın bu yazıyı eleştirmeye bile gerek yok sen zaten kendi kendini eleştirmişsin ...
 
Katılım
1 Haz 2005
Mesajlar
8,608
semih msn de konuşalım ok cmt uyarı aldım zaten
yazmamaya kararlıyım topiklere :)
 
Katılım
30 Ara 2005
Mesajlar
4,358
ben gözsüz de sürerim motoru bee :mrgreen: sürmeye süreriz de nasıl duracazzz:queen:
 
Katılım
15 Eki 2004
Mesajlar
1,124
arkadaşlar şehsen ben sevdiğim insan için yeri geldi canımı ortaya koydumsırf o hayatta kalsın diye ama gün geldi oda arkasını döndü ve anladımki hayatta teksin ve n yaparsan yap tüm iyilikler unutuluyor ben unutulduğuna üzülmem unutulupta geçmişe kalem çekilirse üzülürüm ama o sondu artık tek aşkım tek dostum tek yoldaşım motorlardır.Gün gelicek tekrar makina üstüne çıkıcam o günde en mutlu insan olacağım.

Bence değer ve kıymet vereceksen arkadaşlığa dostluğa vereceksinki mutlaka bir yada birkaçı seni sevecek değer verecektir.

Değerli bir abimden öğrendiğim bu sözler beni çok etkiledi ve duyduğumda olmaz die düşünüyordum

"Bir insana değerinden fazla değer verirsen senin değerin düşer"
 
Katılım
29 Haz 2005
Mesajlar
410
Bu ne klip boole yaaa daaldım resmen!
Gercek olamayacak kadar yogun ama izlememizi sagladıgın ve icimizde bir seyler kıprastırdıgın icin tesekkurler caner..
 
Katılım
30 Ara 2005
Mesajlar
4,358
CBR1000RR +100000

"Bir insana değerinden fazla değer verirsen senin değerin düşer"

bi laf vardır bunun gibi.

taparsan tepilirsin tepilirsen taparsın.

bazıları sevgiyi haketmiyor.
 
Katılım
12 May 2005
Mesajlar
429
tigermbz' Alıntı:
bu videonun aynısı başka bir forumda da verilmişti ve bende benzer cevabı verince istenmeyen adam oluvermiştim bir anda, iyi bu sitede erkeklik katsayıları biraz daha yüksekmiş, adamlar tebrik ediyor baksana.
değilmi kardeşim birini verirsin sende mutlu o da mutlu ne güzel.
ıskaladığınız birşey varki o da şudur bu filmin sonu adam tek göz kız tek göz olsaydı bu kadar etkileyici olmazdı.Yoksa hiçbir enayi 2 gözünü birden vermez elbetteki ama malum mesele insanları etkilemek,duygusal atmosfer yaşatmak....
 
Katılım
1 Haz 2005
Mesajlar
8,608
hiç kimse hiç kimse için bişeyler feda etmez arkadaşlar
kendinizi kandırmayın gerçekçi olun biraz eski aşklar yok artıkkk!!!!!!!
yıllar öncesinde kaldı..............
 
Katılım
1 Haz 2005
Mesajlar
8,608
CBR1000RR' Alıntı:
kendi adına konuşşşşş nerden biliyosun ne kadar tecrüben var bu zaman kadar kaç kişi için kendinden ödün verdin kaç kişi için ölümü göze aldın sölesene boş boş yazma mantıklı olllll

bana mantıktan bahseden sen misin
aşktan korkan cesareti olmayan bi kere hayal kırıklığı yaşadığı için ikinciye şans tanımayan allah aşkına konuşturmasana beniii!!!!!!
 
Katılım
12 May 2005
Mesajlar
429
dishy' Alıntı:
hiç kimse hiç kimse için bişeyler feda etmez arkadaşlar
kendinizi kandırmayın gerçekçi olun biraz eski aşklar yok artıkkk!!!!!!!
yıllar öncesinde kaldı..............

eğer çok seviyorsam kesinlikle,bir gözümü feda ederim...bence sende edersin,önce sevmen lazım..
 
Katılım
1 Haz 2005
Mesajlar
8,608
ccbbdd' Alıntı:
eğer çok seviyorsam kesinlikle,bir gözümü feda ederim...bence sende edersin,önce sevmen lazım..

sevdim hem de çok sevdim kimbilir
belki de bu yüzdendir bu tavrım
artık korktuğumdan
 
Katılım
17 Eki 2005
Mesajlar
231
çok iyiyidi gerçekten.
Arkadaşlar kimin ne feda ettiği nelerden vazgeçtiği önemli değil bence neticede herkes sevdiği için bir şeylerini feda ediyor. farkında olmadan bir şeylerini değiştiriyor mutlaka ne kadar acı çekerse çeksin mutlaka iyi ve güzel şeyleri hatırlar insan tabii gerçekten çıkarsız sevmesini becerebilmişse
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst