Sevdiğimiz insanlar üzülürse

Katılım
17 Ocak 2006
Mesajlar
68
Bu gün uzun yıllar arkadaşlık etmiş olduğum hiç birimizle alakası olmayan arkadaşım Cihan'ın babası öldü allah rahmet eylesin...
Arkadaşım Semih ve Baba'sınıda burdan anmak istiyorum hepsi çok iyi insanlardı. :salut:
 
Katılım
10 Nis 2005
Mesajlar
175
SİZİN HİÇ BABANIZ ÖLDÜ MÜ?
Sizin hiç babanız öldü mü?
Benim bir kere öldü kör oldum
Yıkadılar aldılar götürdüler
Babamdan ummazdım bunu kör oldum
Siz hiç hamama gittiniz mi?
Ben gittim lambanın biri söndü
Gözümün biri söndü kör oldum
Tepede bir gökyüzü vardı yuvarlak
Şöylelemesine maviydi kör oldum
Taşlara gelince hamam taşlarına
Taşlar pırıl pırıldı ayna gibiydi
Taşlarda yüzümün yarısını gördüm
Bir şey gibiydi bir şey gibi kötü
Yüzümden ummazdım bunu kör oldum
Siz hiç sabunluyken ağladınız mı?

CEMAL SÜREYA
(1931-1990)


Ne kadar tanımasam da ölüm insanı sarsıyor.
Baba olduğunda dahada farklı oluyor durum.
Yıllarca başıma buyruk yaşadım, kimsenin ne dediğine bakmadan.
Özellikle de babamın.
Ölümünün üzerinden yıllar geçti.
Ama hala ne zaman kafam karışsa keşke hayatta olsa da yine akıl verse dediğim oluyor.
Cemal Süreya'nın dediği gibi "Her ölüm erken ölümdür"

Başınız sağolsun.
 
Katılım
26 Mar 2005
Mesajlar
599
insan yaşaması gerektiğini anlıyo böyle durumlarda
değiştiremeyeceği geçmişini affetmeyi
yarın bugün yapmadığı bişey için pişman olabileceğini farkediyo
sevmek ne demek bi daha soruyo
neyin gerçek olduğunu
ve en önemlisi kabül etmeyi öğreniyo
ama yinede kaybetmeden değerini bilmiyo

başınız sağolsun
 
Katılım
15 Eyl 2005
Mesajlar
2,381
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
bazen ölmek çözüm oluyor...
ailesine sabır ve başsalığı
 
Katılım
27 Ara 2005
Mesajlar
227
cok üzücü bir durum
nur içinde yatsınlar
Allah sevenlerine sabır versın
 
Katılım
14 Eki 2005
Mesajlar
1,956
Motosikleti
Honda CBF 150, CF Moto MT 650
başınız sağolsun.allah kalanlara sabır versin.bende yakın zamanda babamı kaybettim.bilirim o acıyı.mekanı cennet olsun...
 
Katılım
15 Eyl 2005
Mesajlar
2,381
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
sizde oluyormu
birinin selası verildimi kendimden geçiyorum
kötü oluyorum ağlamaklı
psikolojik sorunmu
 
Katılım
13 May 2005
Mesajlar
1,862
Motosikleti
Su Motoru
Başınız sağolsun. Nur içinde yatsın, mekanı cennet olsun abimizin ...
 
Katılım
20 Tem 2005
Mesajlar
1,271
ckabil' Alıntı:
SİZİN HİÇ BABANIZ ÖLDÜ MÜ?
...
...
CEMAL SÜREYA
(1931-1990)


Ne kadar tanımasam da ölüm insanı sarsıyor.
Baba olduğunda dahada farklı oluyor durum.
Yıllarca başıma buyruk yaşadım, kimsenin ne dediğine bakmadan.
Özellikle de babamın.
Ölümünün üzerinden yıllar geçti.
Ama hala ne zaman kafam karışsa keşke hayatta olsa da yine akıl verse dediğim oluyor.
Cemal Süreya'nın dediği gibi "Her ölüm erken ölümdür"

Başınız sağolsun.


Babamın sözünden genelde çıkmadım, o da benim sözümü genelde hiç takmadı.Sonra evden ayrıldım. O senin gibi evladım yok dedi,zorla da olsa gönlünü almaya çalıştım, barıştım. Uzun zaman haftasonları gittim, O ve üvey annemin kaldığı eve. Bir gün, Pazartesi günü sabah 06:50'de kahvaltı sofrasından işe gelmek üzere kalktım. O da bi iş için karşıya geçmek üzere kalkmıştı. Bu, O'nu son görüşüm oldu, o gün saat 12.00 sularında haberi aldım.
Baba, farklı bir olgudur biz evlatların hayatında, güven timsalidir. Gittiğinde dünya sanki tersine döner, paranoid bir kaos başlar.
Katılıyorum, her ölüm erken ölümdür.
Başınız sağolsun.

Bak görüyor musunuz, yine yâd edilmek istediler işte... Umarım adminlerimiz kızmaz MEKTUP
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst