ckabil' Alıntı:
SİZİN HİÇ BABANIZ ÖLDÜ MÜ?
...
...
CEMAL SÜREYA
(1931-1990)
Ne kadar tanımasam da ölüm insanı sarsıyor.
Baba olduğunda dahada farklı oluyor durum.
Yıllarca başıma buyruk yaşadım, kimsenin ne dediğine bakmadan.
Özellikle de babamın.
Ölümünün üzerinden yıllar geçti.
Ama hala ne zaman kafam karışsa keşke hayatta olsa da yine akıl verse dediğim oluyor.
Cemal Süreya'nın dediği gibi "Her ölüm erken ölümdür"
Başınız sağolsun.
Babamın sözünden genelde çıkmadım, o da benim sözümü genelde hiç takmadı.Sonra evden ayrıldım. O senin gibi evladım yok dedi,zorla da olsa gönlünü almaya çalıştım, barıştım. Uzun zaman haftasonları gittim, O ve üvey annemin kaldığı eve. Bir gün, Pazartesi günü sabah 06:50'de kahvaltı sofrasından işe gelmek üzere kalktım. O da bi iş için karşıya geçmek üzere kalkmıştı. Bu, O'nu son görüşüm oldu, o gün saat 12.00 sularında haberi aldım.
Baba, farklı bir olgudur biz evlatların hayatında, güven timsalidir. Gittiğinde dünya sanki tersine döner, paranoid bir kaos başlar.
Katılıyorum, her ölüm erken ölümdür.
Başınız sağolsun.
Bak görüyor musunuz, yine yâd edilmek istediler işte... Umarım adminlerimiz kızmaz
MEKTUP