Sevdiğim kız bana abi dedi

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
11 Kas 2014
Mesajlar
3,435
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
bildiğin abi dedi yaş 32 oldu ben hala 27 hissediyorum hissettiğim yaştayım

kız 24 yaşında bana abi dedi 3 yaş tan ne olurmuş ?
 

DKN

Katılım
11 Ocak 2013
Mesajlar
4,727
Yaş otuz beş! yolun yarısı eder.
Dante gibi ortasındayız ömrün.
Delikanlı çağımızdaki cevher,
Yalvarmak, yakarmak nafile bugün,
Gözünün yaşına bakmadan gider.
 
Katılım
21 Ara 2016
Mesajlar
645
Yaş olarak abi dememiş tir. Saygıdan abi demiştir o.
Seni fark ettiginde sana ismin ile seslenir takma kafana
 
Katılım
29 Tem 2010
Mesajlar
1,347
Size ilgisi var, ama siz ondan büyük olduğunuz için çekiniyor,
Sizin tepkinizi görmek içinde bu yönteme başvurmuş.

Anlayamadınız mı hala gerçekten ?
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
11 Kas 2014
Mesajlar
3,435
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Bu sene evlensem heralde olur yas 32 oldu artik aksamlari yapacak birsey bulamiyorum

Dukkanda olmasa patlarim ozel sektorfe hene arkadas bulabiliyotdum simdi hepten yalniz kaldim motorla gezesim bile gelmiyor
 
Katılım
10 Ocak 2017
Mesajlar
3,076
Sizin gibiler yüzünden piyasa da genç kız kalmadı. 26 yaşındayım, yaşıtım karşı cinsin hep 30 yaş ve üzeri sevgilisi var banada 19 yaşında çolu çocuk yazıyor piyasayı az serbest bırakın abicim:)
 
Katılım
12 Şub 2017
Mesajlar
4,123
Ulan bana geçen otobüste yer verdiler hiç bu kadar aşşağılanmamıştım..:mrgreen:
 
Katılım
8 Eyl 2009
Mesajlar
904
Başlığı görünce girdim okudum, kimse yazmamış cevap bekledim biraz hani yazan olur, dedim dalga mı geçiyor kendi kendime
Dalga değil anladım şimdi :)
Tuhaf olan nasıl sevdiğin olduki?

Herşey gönlünce olsun ama sabırlı olman lazım, öyle kolay sevilmiyor kanımca.
 
Katılım
29 Mar 2012
Mesajlar
615
Ulan bana geçen otobüste yer verdiler hiç bu kadar aşşağılanmamıştım..:mrgreen:

:queen:

Ben de 45 yaşındayım ama Üniversiteye başladığım 23 yaşta takılı kaldım aklımdaki fotoğrafta. Çok kötü çookk. :)

Bir yandan da sanki çevremdekiler bana kız bulma seferberliği ilan ettiler. Bakkala diye evden çıkıyorum, sokaktan geçen komşu zorla arabasına atıp "sana kız buldum" diyor. Ben aramıyorum ki bana buluyorlar bu ne yaa? Ben daha gençliğimi özgürlüğümü yaşayamadım doyasıya :flower:
 
Son düzenleme:
Katılım
12 Şub 2017
Mesajlar
4,123
:queen:

Ben de 45 yaşındayım ama Üniversiteye başladığım 23 yaşta takılı kaldım aklımdaki fotoğrafta. Çok kötü çookk. :)

Bir yandan da sanki çevremdekiler bana kız bulma seferberliği ilan ettiler. Bakkala diye evden çıkıyorum, sokaktan geçen komşu zorla arabasına atıp "sana kız buldum" diyor. Ben aramıyorum ki bana buluyorlar bu ne yaa? Ben daha gençliğimi özgürlüğümü yaşayamadım doyasıya :flower:

Abi bozulma da senin durum benden de vahimmiş :p Bana da arada öyle diyorlar da yok daha gezecem diyorum :D
 
Katılım
11 Ara 2008
Mesajlar
4,209
8 yaş normaldir. Ama yaştan değil de "seni abim gibi görüyorum" anlamında söylediyse......:farao:
 
Katılım
29 Mar 2016
Mesajlar
458
dostum rahat ol direk gir mevzuya nabız yokla bakalım ne diyecek niyeti varsa zaten olur yoksa abilik de biter sen sag ben selamet
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst