Sesinden rahatsız olduğu için orijinal egzoza ceza yazan polis

Katılım
27 May 2024
Mesajlar
281
https://www.instagram.com/batu26c/reel/DB32fRztPti/ Videoyu izlerken sinirlerim bozuldu arkadaş iyi sabretmiş ve sakin kalabilmiş.

Olay öncesine ait diğer bir videoda da başka bir sürücü uyarıyor "ilerdeki çevirmeye girme illa bi şey bulup yazıyorlar" diyor fakat arkadaşımız "benim her şeyim tam" diyerek rahatça giriyor çevirmeye ve sonuç ortada.

https://www.instagram.com/batu26c/reel/DCC18ELuIxn/?locale=zh-TW&hl=am-et

ruhsata işli renge ceza yazması da ayrı rezalet.

elbette iyi polisler de var ama güç zehirlenmesi dediğimiz olay insana özgü ve kanun koruyucularla araya mesafe koymak şart. özellikle gidip sohbet etmeye samimi olmaya çalışanlara uyuz oluyorum bu yüzden.

biz cıvık olursak polis de cıvık olur böyle.
 
Katılım
18 Nis 2009
Mesajlar
4,287
Hiç dikkat ettin mi?
Dün Akşam yazmana rağmen kimse iplememiş.
Mağdur gibi davranan MAGANDA'nın diğer paylaşımlarına bakarsan nedenini anlarsın
Ayrıca durduğu yerde bile homur homur homurdanan bir motosikletin Egzozu kesinlikle gürültülüdür.
Aksini iddia eden apaçidir
 
Katılım
10 May 2008
Mesajlar
2,129
Hiç dikkat ettin mi?
Dün Akşam yazmana rağmen kimse iplememiş.
Mağdur gibi davranan MAGANDA'nın diğer paylaşımlarına bakarsan nedenini anlarsın
Ayrıca durduğu yerde bile homur homur homurdanan bir motosikletin Egzozu kesinlikle gürültülüdür.
Aksini iddia eden apaçidir

Sen yazınca baktım .
Bu adamın ehliyetli gezmesi bile sıkıntı.
Bu durumdan ayrı söylüyorum caddede kaydırmak , tekere kalkmak marifetmiş gibi paylaşmış.
Gençler böyle kişileri örnek almamalı.
Yediği cezayı yasal olarak iptal ettirse bile bu arkadaşın akıllanması lazım.
Bu tip insanlar motorculara önyargı oluşturuyorlar.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst