Servisin Başini Bağladim

Katılım
15 Eyl 2005
Mesajlar
2,381
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
elemana bilgisayar topladım:queen:
sizce neler yaptıram:)
 
Super Moderator
Katılım
15 Kas 2005
Mesajlar
5,081
Şu motorunu değiştirttir de sen de kurtul, biz de kurtulalım...:queen:
 
Katılım
15 Eyl 2005
Mesajlar
2,381
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
he lam sorma bu seferde balataları sorun çıkartıyor:queen:
ilk isteğim sibob ayarı bide meme açıyorlarmıymış ne çekişi artıyormuş bi deneyek dedi
 
Katılım
16 Eki 2005
Mesajlar
2,760
Motosikleti
cb 125 f- nc 750x dct
la musti bizim patron 20 tane falan cup motor almış gelmiş gümrükten,çin malı motorlar.birini topladık çalıştırdık.saat gibide çalışıyo.emin ol senin bisandan daha sağlamdır:p alarmı falanda var.gel sana bitane kakalaya...pardon satalım:queen:
hem yedek parçada sorun deil,geride 19 tane yedek motor bekliyo.nasılsa kimsenin alacağı yok,söker söker takarız
 
Katılım
15 Eyl 2005
Mesajlar
2,381
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
:queen: kaç lira lam bende toplarım
 
Katılım
15 Eyl 2005
Mesajlar
2,381
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
water dalga geçme havalardan:p
lam vlad fabrikada yok o kadar malzeme:queen:
 
Katılım
15 Kas 2005
Mesajlar
9,362
yalnız bu sevgi kelebeğinin kolları yok. balta mı vurmuş nedir? :queen:
bak, ben topiğine geldim 7 üye+2 misafir daha geldi. tren yapıyoz da forumda :queen:
 
Katılım
15 Eyl 2005
Mesajlar
2,381
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
lam ne kelebeği kız çocuğu dondurma diye bağrıyor:queen:
ya çok sevdiğim bir kız arkadaşımın avatarı:)
dün burayada üye oldu:)
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
bisandan kurtul başka ihsan eylemem...:queen:


kanka şu ambiansa bi göz atsana ...:p

pentıum4 2.66 lga 775 box
ecs p4 p800 m7
1mb(512*2 arttırdım)ddr 400
120 gb 7200 ide
256 mb sapphıre9250
3d sound on board
flopy fdd siyah
52*32*52 cd rw
1.44mb 3.5"
kasa casecom 750 siyah
lcd 17" beko lcd ekran(işte bu süper oldu)
klavye dıana m medya
mouse dıana optıc

toplam 1200 ytl...
worlcarda peşin fiyatına 10 taksit...
2 ay ödeme atlattım bu arada...

musti usta nedyon bu hususta...
 
Katılım
15 Kas 2005
Mesajlar
9,362
fena değil diyorum, özellik bakımından. ama ekran kartının 256mb ram'i büyük beklenti uyandırmasın. hızlı bir kart değil. ekran kartlarında hız ilk kriter, ram ikinci sırada geliyor.
 
Katılım
15 Eyl 2005
Mesajlar
2,381
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
beko hikaye samsung al aynı fiyat nerdeyse
2.66 yerine 3.0 al yada 800 fsb bir işlemci al süründürür o 533 fsb
9250 sakınha alma 9550 min şart:wiinkk:
türkçesi
beko bisan samsung honda
2.66 125lik motor 3.0 150lik
9250 mobilet 9550 vitesli 100lük cup:)

anakart yeter profesyonel değilsen ama neden onboard
diski sata alman şart
 
Katılım
15 Kas 2005
Mesajlar
9,362
sata disk şart değil. elbette ki hızlı ama şart değil. yok eğer üst uç pc istiyorsan bunların hiçbiri yaramaz.
bu arada, tavsiyem amd64 (ferrari'nin sponsoru ama olsun).
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
watercolours ve musti sağolun...şu an kullandığım makine bu...hehehe...seneye modifiye yaparım...

akropakukuroviç taktırcam bilgisayarıma...:queen: :rendeer:

bide fiyat diyom...öpüldümmü...
 
Katılım
24 Mar 2005
Mesajlar
72
mete_han hocam samsung monitöre katılıyorum 8 ms tepkime süresi vallahi kaçırma!görüntüde samsung sony ile yarışıyo:cat: ama bence makina biraz pahalı olmuş amd 3500 topladık 1500 ytl ye!256 mb asus eax 700 extreme,1 gb kingston ram,17 inç nec lcd,delux kasa(tavsiye ederim buz gibi)dvd combo!!amd alma zamanıdır!intelle öğrendik ama amd ile devam ediyoruz:cherry:
 
Katılım
15 Kas 2005
Mesajlar
9,362
birşey değil. bir de musti'den tüyo. pc'nin karşısına balta koy. musti'nin pc'si 5 yıldır hiç çökmemiş diyorlar. :queen:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst