- Katılım
- 9 May 2018
- Mesajlar
- 26
- Konu Yazar
- #1
Merhabalar,
2.370 kilometredeki hasar kayıtsız sıfır sayılabilecek Kymco Downtown 350i motorumu patlak lastik tamiri için 20.02.2019 'da şu an için adını vermeyeceğim Kymco Yetkili Servisinde bıraktım, 21.02.2019 günü servis sorumlusu telefonuma acil arayın diye mesaj gönderdi, aradığımda motoruma park halinde iken servisin önünde tır çarptığını söylediler, servise gittiğimde servisin yaptığı ilk tespite göre 5.850 ₺ hasar olduğunu, kendi kabahatleri bulunmadığını, tır şoförü ile benim kaza raporu tutmam gerektiğini söylediler, kabul etmedim. Genel merkezi aradım, bölge müdürünün bayi ile görüşeceğini söylediler, geri dönüş yaptıklarında bayinin kabahati olmadığını o yüzden hasarımın karşılanmayacağını ancak tırcının trafik sigortasından hasarın karşılanabileceğini ve tramer kaydı oluşacağı için değer kaybı talep edebileceğimi söylediler, yaklaşık 30.000 lira bedele aldığım sıfır sayılabilecek 2.300 kilometredeki motorum 6.000 lira hasar kayıtlı olarak bana geri verilecek, kimse sorumluluk kabul etmiyor, tek getirdikleri çözüm önerisi , sigortadan yaptırırız, değer kaybını alırsınız, burada satmaya çalışırız, satıldıktan sonra verdiğiniz paradan bir eksik kalıyorsa yarı yarıya karşılarız, en fazla 1.000 - 2.000 lira zararınız olur diyorlar, bu normal mi arkadaşlar ? Ben servise motoru nasıl verdiysem öyle almak isterim, serviste nasıl verildiyse öyle vermekle yükümlü değilmidir ? Ne bayi, ne genel müdürlük kimse sorumluluk almıyor, sanki servise değilde, bir kafenin önüne ben parketmişim bu olay olmuş gibi işlem yapılmakta ! O zaman servise motor emanet etmenin ne anlamı kalıyor ?
2.370 kilometredeki hasar kayıtsız sıfır sayılabilecek Kymco Downtown 350i motorumu patlak lastik tamiri için 20.02.2019 'da şu an için adını vermeyeceğim Kymco Yetkili Servisinde bıraktım, 21.02.2019 günü servis sorumlusu telefonuma acil arayın diye mesaj gönderdi, aradığımda motoruma park halinde iken servisin önünde tır çarptığını söylediler, servise gittiğimde servisin yaptığı ilk tespite göre 5.850 ₺ hasar olduğunu, kendi kabahatleri bulunmadığını, tır şoförü ile benim kaza raporu tutmam gerektiğini söylediler, kabul etmedim. Genel merkezi aradım, bölge müdürünün bayi ile görüşeceğini söylediler, geri dönüş yaptıklarında bayinin kabahati olmadığını o yüzden hasarımın karşılanmayacağını ancak tırcının trafik sigortasından hasarın karşılanabileceğini ve tramer kaydı oluşacağı için değer kaybı talep edebileceğimi söylediler, yaklaşık 30.000 lira bedele aldığım sıfır sayılabilecek 2.300 kilometredeki motorum 6.000 lira hasar kayıtlı olarak bana geri verilecek, kimse sorumluluk kabul etmiyor, tek getirdikleri çözüm önerisi , sigortadan yaptırırız, değer kaybını alırsınız, burada satmaya çalışırız, satıldıktan sonra verdiğiniz paradan bir eksik kalıyorsa yarı yarıya karşılarız, en fazla 1.000 - 2.000 lira zararınız olur diyorlar, bu normal mi arkadaşlar ? Ben servise motoru nasıl verdiysem öyle almak isterim, serviste nasıl verildiyse öyle vermekle yükümlü değilmidir ? Ne bayi, ne genel müdürlük kimse sorumluluk almıyor, sanki servise değilde, bir kafenin önüne ben parketmişim bu olay olmuş gibi işlem yapılmakta ! O zaman servise motor emanet etmenin ne anlamı kalıyor ?
Moderatör tarafında düzenlendi: