servis'den sonra...

Katılım
19 Mar 2009
Mesajlar
104
Arkadaşlar iki gün önce motoru servise verdim. Yağı, hava filtresi değişsin,
karbüratör temizlensin diye...

Bu sabah ilk sürüş deneyimimden sonra;

1-Verdiğimde, 100 km'ye çıkan motor, en fazla 80'e çıkıyor.

2-Eskiden gaz verdiğimde tiz çıkan motor sesi toklaşmış.(fena olmamış)

3- 1 ve 2. viteslerde daha atak, eskiye göre çabuk tepki veriyor.


1.madde biraz canımı sıktı, sizce bu normal mi?
 
Katılım
14 Ağu 2009
Mesajlar
768
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
yağıyla beraber yağ filtresi de değişti mi??yoksa yağı değiştirmenin bir faydası olmaz da...
 
Katılım
19 Mar 2009
Mesajlar
104
aslına bakarsan yağ filtresi değişmedi ama zaten servisden önce de
eski yağ filresi vardı. O zaman son hızında bir problemi yoktu.

Ne bileyim belki bir ayar problemi falan vardır. Akşam öğreneceğiz bakalım.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
1 Eyl 2009
Mesajlar
4,559
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Karbüratör temizlendikten sonra ayarı yapılmamışta fazla benzin gidip, motor boğuluyo gibi bir durum var sanırım.
 
Katılım
19 Mar 2009
Mesajlar
104
belki de, bu akşam göreceğiz.
şu motorların tamir işinden de anlamayı isterdim.:pr:
paylaşımlarınız için teşekkürler :rendeer:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst