servis açısından hangi markalar iyidir

Katılım
22 Mar 2006
Mesajlar
2
kawasaki er 5 almaya kara verdim ancak bir iki motorcu arkadaş yedek parçalarının çok pahalı olduğunu ve zor bulunduğunu söyledi. siz ne dersiniz ? Honda için servis ağı çok iyi dediler (ben onların yalancısıyımk

bir de k er 5 denginde önerebildeceğiniz başka motor var mı 8-9 bin ytl civarında


teşekkürler
 
Katılım
30 Ara 2005
Mesajlar
4,358
9.799 YTL ye honda cbf500 var. er5 den daha güçlü honda olduğu için de servisi yedek parçası daha iyi.

kawasakinin yedek parça stoğu çoğu parçasında yok. yurtdışından gelmesi en az 1 ay. mesela ben konyadayım istanbuldan da konyaya gelmesi var.

bu sınıfın en iyisi cbf500. 57hp honda. er5 50 hp

9799 ytl ye çıkabilirsen Hondayı incele derim :) hoş makine
 
Katılım
31 Ocak 2005
Mesajlar
2,031
drandroid kardeşim hoşgeldin de önce tanışsaydık hani başlık vardı tanışma yazıyor oraya bire girsende bende geldim şurdan geldim adım bu motor şu desen:cherry:
 
Katılım
7 Kas 2005
Mesajlar
1,657
Motosikleti
V-Strom L4 Youtube&Insta: Dengeliyorum
ylmzzz' Alıntı:
9.799 YTL ye honda cbf500 var. er5 den daha güçlü honda olduğu için de servisi yedek parçası daha iyi.

kawasakinin yedek parça stoğu çoğu parçasında yok. yurtdışından gelmesi en az 1 ay. mesela ben konyadayım istanbuldan da konyaya gelmesi var.

bu sınıfın en iyisi cbf500. 57hp honda. er5 50 hp

9799 ytl ye çıkabilirsen Hondayı incele derim :) hoş makine


Bu ikisi arasında kalsam, servis açısından hiç düşünmeden honda alırdım...
 
Katılım
16 Eki 2005
Mesajlar
2,761
Motosikleti
cb 125 f- nc 750x dct
ylmzzz+10000
aynen aktılıyorum.biraz kasarsan honda alabilirsin.pişman olmazsın ve aradaki farkıda telafi eder(parça fiyatı,servis kolaylığı,parça temini)
bu arada hoşgeldin:rendeer:
 
Katılım
7 Kas 2005
Mesajlar
1,657
Motosikleti
V-Strom L4 Youtube&Insta: Dengeliyorum
kişisel kanaatim ama, cbf daha hoş duruyor :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst