Şerit ihlali yap küfür et

Denizli İl Temsilcisi
Katılım
15 Nis 2006
Mesajlar
2,254
geçen mt gezimizde pamukkale aqua polata gittik işi çıktı ben onu denizliye geri getiriyordum yol gidiş geliş tek şerit pamukkale arabsı benim şeridime geçiyo sağım mucurlu orta çizgilerde hafif var ben keni şeridimi ortalamış gidiyorum ana biri korna çala çala kafa kafaya bana geliyo eyüp okay hiç sağa yanaşma dedi minübüs yollama yapmış benim şeridimde bana doğru geliyo ve adam küfür de ediyo bana sonra kendi şeridindeki arbanın önüne kırdı ama bi an kendi şeridine girmeyip bize çarpcak zannettim neden bu kadar biz motorcuları zor durumda bırakıyolarki:salut: :salut: :salut: :salut:
 
Katılım
28 Nis 2006
Mesajlar
598
Onların ve onlar gibi zihniyetteki adamların ta ................ ım....:pr:
 
Katılım
22 Ağu 2005
Mesajlar
590
oglum okay türkiye böyle seyler oluyor veolmaya devam edecek böyle insanlar varken
 
Katılım
9 Tem 2005
Mesajlar
415
Buarası Türkiye okaycım Burası tüm dünyada dallama olarak bilinen kişilerin doğduğu yer olur böle şeyler. Ama senin o tip kişilerin seviyesine inmemen gerek. Böle durumlarda plakasını alıp en yakın trafik polisi ne bildireceksin. Allah hepimizi daha kötülerinden korusun:rendeer:
 
Denizli İl Temsilcisi
Katılım
15 Nis 2006
Mesajlar
2,254
hayrır adam bide küfür ediyo orda dier elemanlar olcaktı o adamı yermisin yemezmisin olayı ofofofofof veya r1 olcaktı varya onu delirtirdim ya
 
Katılım
27 Mar 2006
Mesajlar
912
Var öyle denyolar. Geçen günde arkamda ki korna çala çala bir hal oldu. İstifimi hiç bozmadım. Allah'ın denyosa ufacık sokakta ne yapacaktı slolom mu? Bıraksam kesin bir dükkana girerdiya salak.
 
Katılım
7 Ağu 2005
Mesajlar
2,317
arkadaş yakınlarını hakkında ileri geri konuşturmayı çok seviyormuş bence.. boşver sen.. ::rantinp: ::rantinp:
 
Katılım
30 May 2006
Mesajlar
962
Geçmiş olsun dostum.. Gözümün önüne getirdimde berbat bi durum.. Diğer şöför için bişey söylemeye gerek yok sanırım...
 
Katılım
1 Şub 2006
Mesajlar
1,750
allah korusun şehirler arası yollarda bu tip olaylar çok tehlikeli oluyor hız70km uzerine çıktıgı zaman en ufak bir denge kaybı buyuk sonuçlar doguruyor
 
Katılım
21 Kas 2005
Mesajlar
271
salak....bu dolmuşçular sınır tanımaz bi zihniyetleri var bu cadde bostan kendilerin....allah... allah....
 
Denizli İl Temsilcisi
Katılım
15 Nis 2006
Mesajlar
2,254
acaba motorların şerit dışındamı gitme yerleri bu takıldı şimdi aklıma
 
Katılım
3 Ara 2005
Mesajlar
159
nedense hep tek gezerken denk gelir böyle antenler birgün birini eskitecez böyle ama hadi hayırlısı esasında yapmamak lazım ama ibreti alem birilerinide eskitmek mi lazım ne ya sinirlenmeyelim diyorum ama motosiklet kullanıcılarına saygısızlık yapıldıkça sinirim bozuluyor:pr: :pr:
 
Denizli İl Temsilcisi
Katılım
15 Nis 2006
Mesajlar
2,254
abi harbi bak şöle 5-6 motorken yapcaktı o hareketi adamı çekcektik bi kenera depoya 5 kesme şeher zora gerek yok naparsa yapsın ha kontağı açtırcaksın bide hadi git bakalım dicen
 
Katılım
21 Mar 2006
Mesajlar
273
öküz diyecem öküzlere hakaret olacak.... ya trafiği rahatlatan motosikletler el üstünde tutulacaklarına hor görülüyolar.. bne bu işe anlam veremiyorum arkadaşlar.
 
Denizli İl Temsilcisi
Katılım
15 Nis 2006
Mesajlar
2,254
biz bunları şikayet etsk bi tonvaktimiz gider tutanaktı cart du curt tı bide o adamın kesin emniyette tanıdğı vardır ordan yine cezayı yiyen biz oluruz
 
Katılım
8 Ocak 2006
Mesajlar
814
abicim hiç uğraşmıcaksın plakasını alıcan sonra ilk trafik polisine şikayet edeceksin böyle böyle oldu diye...
 
Katılım
2 Nis 2006
Mesajlar
815
ah ah memleketimizde böyle ayılar oldugu sürece başımızdan böyle olaylar çoook geçer herhalde. bu da bizim ülkemizin eğitim seviyesini gayet iyi gösteriyor.bu tarz kendini bilmez ayılar ne zaman motosikletinde bir karayolu aracı olduğunu ve otomobillerle aynı haklar ve kurallara sahip olduklarını anlayacaklar?????:silent:
 
Denizli İl Temsilcisi
Katılım
15 Nis 2006
Mesajlar
2,254
ERYİLMAZ' Alıntı:
ah ah memleketimizde böyle ayılar oldugu sürece başımızdan böyle olaylar çoook geçer herhalde. bu da bizim ülkemizin eğitim seviyesini gayet iyi gösteriyor.bu tarz kendini bilmez ayılar ne zaman motosikletinde bir karayolu aracı olduğunu ve otomobillerle aynı haklar ve kurallara sahip olduklarını anlayacaklar?????:silent:
evet kardeşim sana katılıyorum sanki motorları trafiğin parçası olarak görmüyorlar buna babamda dahil
bi gün trafikte bana çarpcak ana bu bizim oğlanmış dicem sonra .kötü. olcak ama allah kimseye göstermesin
Ben bişeye dikkat ettim aslında ençok kurallara biz uyuyoruz neden çarpılmayalım diye:salut: :salut: :salut:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst