Sergen Beşiktaştan koparılıyor

Katılım
12 Eyl 2005
Mesajlar
367
Geldiği 2 seneden bu yana Beşiktaş'a Türkiye kupasından başka bir şey kazandıramamış beceriksiz yönetim utanmadan Sergen'i göndermek istiyor
Buna karşı taraftar olarak nasıl tepki gösterebiliriz. Takım günden güne eriyor üzültüden kahroluyorum ya...:salut:
 
Katılım
23 Haz 2005
Mesajlar
1,237
ben de yönetimden hiç memnun deılım sacma sapan işler yanlıs demeçler hiç Beşiktaş camiasına yakısmayan konusmalar ve dalaşmalar. Sergen bugun eskısı gıbı olmamasına rağmen beşiktaşa maal olmus bi oyuncu. ve tayfuru tutacaklarına sergenı tutmuyolarda gondermeyı tercıh edıyorlar. yanlıslar arka arkaya.eskisi gıbı olmasa bıle varlıgı yetecek futbolculardan.
yazık yonetıme yazzzık :farao:
 
Katılım
20 Tem 2005
Mesajlar
1,271
bence sergen'in futbolu bırakması gereken yer beşiktaştır. ama sergen senede toplam 4 maçta iyi oynayıp geri kalan maçlarda idare ettiriyorsa kendini beşiktaşta jübile yapamaz ki, yedek kaldığında sorun çıkarmayacak biri olsa bence kadroda tutulmalı. ne kadar yaşlı olursa olsun, son yarım saat her zaman iş yapabilecek yetenekte bir futbolcu.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst