- Katılım
- 12 Eyl 2005
- Mesajlar
- 367
- Konu Yazar
- #1
Geldiği 2 seneden bu yana Beşiktaş'a Türkiye kupasından başka bir şey kazandıramamış beceriksiz yönetim utanmadan Sergen'i göndermek istiyor
Buna karşı taraftar olarak nasıl tepki gösterebiliriz. Takım günden güne eriyor üzültüden kahroluyorum ya...:salut:
Buna karşı taraftar olarak nasıl tepki gösterebiliriz. Takım günden güne eriyor üzültüden kahroluyorum ya...:salut: