Serdar Altınbilek'ten selamlar

Katılım
23 Mar 2011
Mesajlar
6
Merhaba,
Bugün motorumu aldım.

Sevincimi sizlerle de paylaşmak isterim:

Yamaha Dragstar 250 ile artık ben de yollardayım.
Savulun yoldan geliyor kaptan :queen::queen::queen:

Serdar
 
Son düzenleme:
Katılım
5 Şub 2009
Mesajlar
1,784
Merhaba,
Bugün motorumu aldım.

Sevincimi sizlerle de paylaşmak isterim:

Yamaha Dragstar 250 ile artık ben de yollardayım.
Savulun yoldan geliyor kaptan :queen::queen::queen:

Serdar

Hoşgeldiniz, kalıcı-katılımcı-paylaşımcı olmanız dileği ile... :rendeer:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst