- Katılım
- 23 Mar 2011
- Mesajlar
- 6
- Konu Yazar
- #1
Merhaba,
Bugün motorumu aldım.
Sevincimi sizlerle de paylaşmak isterim:
Yamaha Dragstar 250 ile artık ben de yollardayım.
Savulun yoldan geliyor kaptan :queen::queen::queen:
Serdar
Bugün motorumu aldım.
Sevincimi sizlerle de paylaşmak isterim:
Yamaha Dragstar 250 ile artık ben de yollardayım.
Savulun yoldan geliyor kaptan :queen::queen::queen:
Serdar
Son düzenleme: