Seral 'in yeni ER6F 'i hayırlı olsun..

Katılım
12 Nis 2003
Mesajlar
824
Seral artık yeni 2007 Kawasaki ER6F 'i ile aramızda olacak. Hayırlı, uğurlu olsun, kazasız belasız sürüşler, tekerine taş değmesin, iyi günlerde kullan :rendeer:

Yeni bir yıl, yeni bir motor :mrgreen: darısı hepimizin başına :cat:

dsc00008ve6.jpg

nazarboncuuzv5.jpg
 
Katılım
13 Ara 2004
Mesajlar
936
tütütütütütütütütü meeaaaaaşallllaaaah meaaaaşaalllaaaaa bol bol kmler yapasın eiişalllaaaaa:rendeer:
darısı bizimde başımıza eeeeeiiiişaaallaaaaaaa:queen:
 

aYe

Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
7 Haz 2007
Mesajlar
3,875
Hayırlı uğurlu olsun, kazasız belasız iyi günlerde kullan:rendeer:

O kadar gaz verdim 600RR diye ama son anda akıllanmış.:queen:

Çiçek nerde çiçek, ona 1000RR gazı vereyim bari, o da bi caponord alsın.:p

tütütütütütütütütü meeaaaaaşallllaaaah meaaaaşaalllaaaaa bol bol kmler yapasın eiişalllaaaaa
darısı bizimde başımıza eeeeeiiiişaaallaaaaaaa

Aha yakaladım...

Çiçek 1000RR al bak gider sana:queen::queen::queen:
 
Son düzenleme:
Admin
Yönetici
Katılım
14 Nis 2003
Mesajlar
7,150
Motosikleti
Yamaha MT-09 Tracer
Hayırlı uğurlu olsun kazasız belasız sürüşler :cherry:
 
Katılım
13 Ara 2004
Mesajlar
936
hadi ordan hüleeeyynnnn ben dağlara tepelere çıkacağım uzun dereler geçip çöller aşacağım
heee ama sen hediye alacaksan uyar bak 1000 rr :queen:
 
Katılım
13 Eyl 2007
Mesajlar
419
Güzel motosikletmiş, ben şahsen beğendim :) Güle güle kullan, hayırlı olsun.
 
Son düzenleme:

aYe

Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
7 Haz 2007
Mesajlar
3,875
hadi ordan hüleeeyynnnn ben dağlara tepelere çıkacağım uzun dereler geçip çöller aşacağım
heee ama sen hediye alacaksan uyar bak 1000 rr :queen:

Bu seneki hediye motor kontenjanımız doldu, yılda bir tane yeterli:p

Diğer yandan bu sene de bitti kanımca:silent:

Dağa taşa gelmes o mötör düşersin:p

Boşver napıcan mötörü, Seral'in küçülen cbr125'ini alırız sana:queen:
 
Katılım
3 Şub 2007
Mesajlar
2,231
Çok güzel duruyor.ER6 F hakkında duyduğum olumsuz laflar olmasa bende düşünebilirdim.
 
Son düzenleme:

aYe

Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
7 Haz 2007
Mesajlar
3,875
katır gibiyim ben be tek bacağım bile sığmaz ona:queen::p ama alırsanda hayır demem gene :cherry: hhihihiihi hohohooho hühühüüh

Daha önce seni cbr125 üzerinde görmemiş olsak neyse diyicemde:p

Hem alırız derken, Seral'den rica ederiz taksit yapar sana bağlamında ablacım.:cherry:

Asena zümree tanyeliiii lafım sanaa, benlen polimine girmeee!
Benden iyi kıvır sanatınla çık karşımaaa, konuşmaaa:p

Hem Seral ablası sen niye sadece bakıyosun, hadi bize teşekkür et:p
 
Son düzenleme:
Katılım
18 Ağu 2006
Mesajlar
2,835
serallll oley oley oleyyyy
hayırlı olsunnnnn...
kazasız belasız sürüşler..... yuppiiii:rendeer:

muratcım sen hediye kontenjanını doldurdun sen bana cıbır alcaktın ya boşver çiçek i:):cherry:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
25 Kas 2007
Mesajlar
303
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
kawasaki ailesine hoşgeldiniz :queen:
 
Katılım
18 Kas 2005
Mesajlar
1,141
bir motordaş daha oldu:)hayırlı uğurlu olsun iyi günlerde kullanınnnn:rendeer:
 
Katılım
1 Ara 2006
Mesajlar
591
Oh oh nedir bu er6 bereketi gittikce cogalıyoruz...

Hayırlı olsun...
 
Katılım
13 Eyl 2007
Mesajlar
419
Ne iş yaw herkes Murat'tan motör istiyo noluyo :mrgreen:
Murat bana da hediye motör alsana pıt pıt...pıt pıt:queen:
 

aYe

Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
7 Haz 2007
Mesajlar
3,875
serallll oley oley oleyyyy
hayırlı olsunnnnn...
kazasız belasız sürüşler..... yuppiiii:rendeer:

muratcım sen hediye kontenjanını doldurdun sen bana cıbır alcaktın ya boşver çiçek i:):cherry:

Konuyu daatma kanka, yürüteç alacaz sana, full korumalı zıbınlan binecen:queen:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst