Sepette eşekli yolculuğa yasal işlem yapıldı

Katılım
14 Ara 2004
Mesajlar
141
Bu haber yanlış fotoğraf kullanılmak yoluyla çarpıtılmıştır. Olayın asıl fotoğrafı aşağıdadır. Asıl fotoğrafa bakıldığında cezai işlem uygulanması pek mantıklı görünmüyor. Azami yük ağırlığını geçmeleri veya kask takmamaları nedeniyle ceza verilebilir. Tabi eşeğe de kask takmaları gerekiyor muydu, bilemem :mrgreen:



Kaynak: http://69.80.208.158/motokeyf/HaberOku.php?id=39
 
Katılım
1 Tem 2006
Mesajlar
388
Bir fıkra geldi aklıma, özür dileyerek anlatıyorum:

Trafik polisi canının çok sıkıldığı bir gün yoldan eşeğiyle geçen bir köylü görür ve 'dur şununla biraz eğleneyim' der kendi kendine

Köylüyü durdurur, ehliyet ruhsat ister
Köylü ikisinin de olmadığını söyleyince memur "Dayıcım ceza yazmak zorundayım"der, "sana yazarsam 5 Lira, Eşeğe yazarsam 3 Lira

Köylü "bana yaz yeğenim" der, memur eşeğe keseceği cezanın daha az olduğunu hatırlatınca köylü "sen bana yaz yeğenim, eşeğin sicili bozulmasın, ben onu polis yapacam" der :queen:

çok güzel fıkra eline sağlık,çok güldüm::koop:: ::koop:: ::koop::
 
Katılım
23 Şub 2006
Mesajlar
323
motorcu bunlar be

garibimin altında pahalı bi makine olaydı hayatta yemezdi o cezayı.
 
Katılım
13 Haz 2005
Mesajlar
3,062
Bu haber yanlış fotoğraf kullanılmak yoluyla çarpıtılmıştır. Olayın asıl fotoğrafı aşağıdadır. Asıl fotoğrafa bakıldığında cezai işlem uygulanması pek mantıklı görünmüyor. Azami yük ağırlığını geçmeleri veya kask takmamaları nedeniyle ceza verilebilir. Tabi eşeğe de kask takmaları gerekiyor muydu, bilemem :mrgreen:



Kaynak: http://69.80.208.158/motokeyf/HaberOku.php?id=39

doğru, sadece alkışlanır.:cat:

bu zavallı köylüye gelene kadar, neler neler var ceza verilecek ama, milletin efendisi köylü değil malesef.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst