Sepetli Hayabusa (sidecar)

Katılım
9 Nis 2006
Mesajlar
563
Artçı için hoş bir tasarım olabilir ama kullanana zevk vermeyeceği kanaatindeyim
 
Mersin İl Temsilcisi
Katılım
2 Ağu 2006
Mesajlar
10,372
güzel güzel, bir de üstünü kapasalarmış bari... artıkım artçı demek yerine yancı denir bunun yolcusuna :D
 
Katılım
10 Mar 2006
Mesajlar
102
elazığ topiği olmuş bari bende yazayım dedim ayrıca serdar hocama selam lar tüm mt üyelri ve elazığlılara ayrıca iğrenc olmuş race makinaya sepetmi takılır yav
 
Katılım
1 Haz 2005
Mesajlar
8,608
Hiç güzel değil, hoş hayabusayı hiç bir haliyle sevmem de :cherry: :mrgreen:
 
Katılım
12 May 2006
Mesajlar
1,224
iki taraftada sepet olsa kanat niyetine uçar bu motor bence pohahaah
 
Katılım
6 May 2007
Mesajlar
1,034
lem bu ne,japonlar bunları görmüyomu,ben suzuki patronu olsam toplatırdım bunları
 
Katılım
7 Tem 2007
Mesajlar
195
ölmek için güzel bi seçim olurdu ama ben asla yapmasdım böle zaten oraya kimde bimezki zevk alamassın motordan
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst