- Katılım
- 27 Haz 2010
- Mesajlar
- 1,558
- Konu Yazar
- #1
Bu gün öğleden sonra "Sevdaluk" dizisinin çekildiği Çamlıhemşin -Şenyuva köyüne gezmeye gittik
Burasını zaten daha önce gezilerimde tanıtmıştım.
Pokut yaylası dönüşü de bu köyden oluyor
Her taraf yemyeşil ve yeşilin her tonu vardı, virajlı yollar felan çok keyif aldık eşimle
İşte fotoğraflar :
Burası Şenyuv'ya varmadan bir yer, gölgeli ışıklı ve bol yeşilli olduğundan fotoğraf için on numara bir yer

Ben de poz veriyorum

Eşim filmin çekildiği eve doğru poz veriyor, (daha doğrusu ben poz verdiriyorum
)

Bir de ben poz verdim , sonradan farkettim ki, ışıktan dolayı başım sarı bir ışık dairesi içerisinde
bilgisayarda uğraşsam yapamam 

Burası Şenyuva köprüsü, burdan itibaren Çat tarafına gidiliyor

Bu yazılar çok etkili


Şenyuva köyü filmden dolayı tam bir turistik yer olmuş, millet akın akın gelmiş
Şu sol taraftaki kahve(kafe) ye gidip bişeyler içeceğiz

Çinçiva Şenyuva'nın eski Lazca ismi

Köy meydanındaki kahvede balkon keyfi yapıyoruz, dere ve orman mazaralı, süper bi yer

Keyfimiz yerinde


Kahvenin içinden bir görüntü, çok otantik bir yer


Aşağıda Şenyuva köprüsü insan akınına uğradı

Bi evde asılı mısırlar dikkatimi çekiyor, güzel fotoğraf oldu

Bu çardaklar çok hoşumuza gitti, renkli renkli direkleri çok fotojenik

Makineyi 10 saniye ayarına alıp koşa koşa gelip poz vermeye çalışınca böyle oluyo


Burası bizim mekanlar der gibiyim

Şenyuva muhtarlığı ve komşu evleri harika bir kare oldu

Bu da Süsen (Susam da deniliyor sanırım) çiçeği

Gitme vakti

Burası süper bi yer, şu ağaçların gövdelerine bakar mısınız

Bu tabelayı koymasalar bence buradaki piknik alanını kimse göremez
resmen istemeden reklam olmuş 


İnsanın sürekli fotoğraf çektiresi geliyor

Evet gitme vakti, kısa ve öz bi gezi oldu, umarım beğenmişsinizdir, herkese sevgiler, saygılar, selamlar

Burasını zaten daha önce gezilerimde tanıtmıştım.
Pokut yaylası dönüşü de bu köyden oluyor
Her taraf yemyeşil ve yeşilin her tonu vardı, virajlı yollar felan çok keyif aldık eşimle
İşte fotoğraflar :
Burası Şenyuv'ya varmadan bir yer, gölgeli ışıklı ve bol yeşilli olduğundan fotoğraf için on numara bir yer

Ben de poz veriyorum

Eşim filmin çekildiği eve doğru poz veriyor, (daha doğrusu ben poz verdiriyorum

Bir de ben poz verdim , sonradan farkettim ki, ışıktan dolayı başım sarı bir ışık dairesi içerisinde

Burası Şenyuva köprüsü, burdan itibaren Çat tarafına gidiliyor

Bu yazılar çok etkili


Şenyuva köyü filmden dolayı tam bir turistik yer olmuş, millet akın akın gelmiş
Şu sol taraftaki kahve(kafe) ye gidip bişeyler içeceğiz

Çinçiva Şenyuva'nın eski Lazca ismi

Köy meydanındaki kahvede balkon keyfi yapıyoruz, dere ve orman mazaralı, süper bi yer

Keyfimiz yerinde


Kahvenin içinden bir görüntü, çok otantik bir yer


Aşağıda Şenyuva köprüsü insan akınına uğradı

Bi evde asılı mısırlar dikkatimi çekiyor, güzel fotoğraf oldu

Bu çardaklar çok hoşumuza gitti, renkli renkli direkleri çok fotojenik

Makineyi 10 saniye ayarına alıp koşa koşa gelip poz vermeye çalışınca böyle oluyo


Burası bizim mekanlar der gibiyim

Şenyuva muhtarlığı ve komşu evleri harika bir kare oldu

Bu da Süsen (Susam da deniliyor sanırım) çiçeği

Gitme vakti

Burası süper bi yer, şu ağaçların gövdelerine bakar mısınız

Bu tabelayı koymasalar bence buradaki piknik alanını kimse göremez


İnsanın sürekli fotoğraf çektiresi geliyor

Evet gitme vakti, kısa ve öz bi gezi oldu, umarım beğenmişsinizdir, herkese sevgiler, saygılar, selamlar

Son düzenleme: