Şenyuva Gezimiz

Katılım
27 Haz 2010
Mesajlar
1,558
Bu gün öğleden sonra "Sevdaluk" dizisinin çekildiği Çamlıhemşin -Şenyuva köyüne gezmeye gittik
Burasını zaten daha önce gezilerimde tanıtmıştım.
Pokut yaylası dönüşü de bu köyden oluyor
Her taraf yemyeşil ve yeşilin her tonu vardı, virajlı yollar felan çok keyif aldık eşimle
İşte fotoğraflar :


Burası Şenyuv'ya varmadan bir yer, gölgeli ışıklı ve bol yeşilli olduğundan fotoğraf için on numara bir yer :)




Ben de poz veriyorum





Eşim filmin çekildiği eve doğru poz veriyor, (daha doğrusu ben poz verdiriyorum :) )





Bir de ben poz verdim , sonradan farkettim ki, ışıktan dolayı başım sarı bir ışık dairesi içerisinde :) bilgisayarda uğraşsam yapamam :)




Burası Şenyuva köprüsü, burdan itibaren Çat tarafına gidiliyor






Bu yazılar çok etkili












Şenyuva köyü filmden dolayı tam bir turistik yer olmuş, millet akın akın gelmiş :)
Şu sol taraftaki kahve(kafe) ye gidip bişeyler içeceğiz






Çinçiva Şenyuva'nın eski Lazca ismi





Köy meydanındaki kahvede balkon keyfi yapıyoruz, dere ve orman mazaralı, süper bi yer







Keyfimiz yerinde















Kahvenin içinden bir görüntü, çok otantik bir yer















Aşağıda Şenyuva köprüsü insan akınına uğradı :)





Bi evde asılı mısırlar dikkatimi çekiyor, güzel fotoğraf oldu :)






Bu çardaklar çok hoşumuza gitti, renkli renkli direkleri çok fotojenik







Makineyi 10 saniye ayarına alıp koşa koşa gelip poz vermeye çalışınca böyle oluyo :p














Burası bizim mekanlar der gibiyim :)






Şenyuva muhtarlığı ve komşu evleri harika bir kare oldu






Bu da Süsen (Susam da deniliyor sanırım) çiçeği




Gitme vakti






Burası süper bi yer, şu ağaçların gövdelerine bakar mısınız





Bu tabelayı koymasalar bence buradaki piknik alanını kimse göremez :) resmen istemeden reklam olmuş :)










İnsanın sürekli fotoğraf çektiresi geliyor :)




Evet gitme vakti, kısa ve öz bi gezi oldu, umarım beğenmişsinizdir, herkese sevgiler, saygılar, selamlar
 
Son düzenleme:
Katılım
30 Kas 2013
Mesajlar
345
Çok güzel çok hoş korumalı olmanız ayrıca çok sevindirici mutlu nice gezilere :)
 
Katılım
15 Mar 2014
Mesajlar
404
Motosikleti
Honda CL250 /tvs jüpiter 110
Harika gezi olmuş. motosikletiniz harika kazasız belasız kullanmanız dileğiyle. Paylaşım için teşekkürler.
 
Katılım
10 Eki 2010
Mesajlar
194
fusuy364 arkadaşım yanlış anlamada eşını görünce kendı eşim sandım eşınle eşim okadar benzıyorkı ıkız olsalar bu kadra benzeemez az once eşimi cağırdım bak dedım arkadaşın eşi sana ne kadar benziyor dıye oda cok şaşırdı hayretle baktı bu arada gezınız mükemmel olmuş
 
Katılım
11 Mar 2012
Mesajlar
1,572
işte bir tane daha,yine her zamanki gibi harika bir gezi,seni takdir ediyorum kardeş, bu konuda üzerine daha bir başkası yok.belki bizim buralarda karadeniz gibi yeşil olsa bizim gezilerde öyle güzel ve takdire şayan olur,ama şu da bir gerçek ülkemizin her yerinin kendine has bir güzelliği var,seni dikkatli bir şekilde takip eden birisi var bunu unutma ,saygılar kardeş...
 
Katılım
27 Haz 2010
Mesajlar
1,558
fusuy364 arkadaşım yanlış anlamada eşını görünce kendı eşim sandım eşınle eşim okadar benzıyorkı ıkız olsalar bu kadra benzeemez az once eşimi cağırdım bak dedım arkadaşın eşi sana ne kadar benziyor dıye oda cok şaşırdı hayretle baktı bu arada gezınız mükemmel olmuş

yok niye yanlış anlayayım, yalnız sizin nickiniz "nisa" olduğundan sadece anlamakta zorlandım :) (siz de yanlış anlamayın :) )
gezi yorumunuz için sağolun
 
Katılım
3 May 2012
Mesajlar
1,162
hocam aşığım karadenizin doğasına
ben de motosikletim ile yaptığım gezilerin çoğunu eşimli birlikte yapıyorum
aklımda bir karadeniz turu yapmak var ama oraları pek bilmediğimiz için nereler gezilir neler yapılır beni en çok korkuta şey de iklimi.ne zaman yağmur yağacağı belli değil o yüzden çekincedeyim :pale:
ama motosikletimle oralara gelip doya doya gezmeyi de çok istiyorum :)
 
Katılım
27 Haz 2010
Mesajlar
1,558
işte bir tane daha,yine her zamanki gibi harika bir gezi,seni takdir ediyorum kardeş, bu konuda üzerine daha bir başkası yok.belki bizim buralarda karadeniz gibi yeşil olsa bizim gezilerde öyle güzel ve takdire şayan olur,ama şu da bir gerçek ülkemizin her yerinin kendine has bir güzelliği var,seni dikkatli bir şekilde takip eden birisi var bunu unutma ,saygılar kardeş...

sağolun, teşekkürler, siz de çok iyi geziler yapıyosunuz, bu arada Eskişehir öğretmenlik için nasıl bi yer, özellikle ilçeleri ?

---------- Mesajlar birleştirildi - 21:43 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:40 ----------

hocam aşığım karadenizin doğasına
ben de motosikletim ile yaptığım gezilerin çoğunu eşimli birlikte yapıyorum
aklımda bir karadeniz turu yapmak var ama oraları pek bilmediğimiz için nereler gezilir neler yapılır beni en çok korkuta şey de iklimi.ne zaman yağmur yağacağı belli değil o yüzden çekincedeyim :pale:
ama motosikletimle oralara gelip doya doya gezmeyi de çok istiyorum :)

Yağmura karşı önleminizi alırsanız hiç bi problem olmaz, bir de eskisi gibi yağmur o kadar yağmuyor buralara, tabi havasına belli olmaz, ama gülü seven dikenine katlanır :) umarım gezinizi gerçekleştirme fırsatı olur
 
Katılım
10 Eki 2010
Mesajlar
194
yok niye yanlış anlayayım, yalnız sizin nickiniz "nisa" olduğundan sadece anlamakta zorlandım :) (siz de yanlış anlamayın :) )
gezi yorumunuz için sağolun
nısa kızımın adı uye olurken onun adını kullandım benım ısmım sınan 2014 xmax 250 abs var bende normalde endurocuyum bende ama bır de scooter segmentıne gırelım dedık
 
Katılım
27 Haz 2010
Mesajlar
1,558
nısa kızımın adı uye olurken onun adını kullandım benım ısmım sınan 2014 xmax 250 abs var bende normalde endurocuyum bende ama bır de scooter segmentıne gırelım dedık

hımm anladım, bu scooter'lara pek ısınamıyorum ben de bi türlü , ama maksat motor sürüp gezmek, saygılar
 
Katılım
11 Mar 2012
Mesajlar
1,572
eskişehir öğretmenlik için iyi hatta tercih edilen bir yer ,ilçeleri için aynı şeyi söyleyemem ilçeler küçük 5- 6 bin nüfuslu ,ama şunu unutma kışın çok soğuk oluyor ve birde yağış az ,kuru soğuk çok oluyor buralarda,yani paralar doğolgaza gidiyor...
 
Katılım
27 Haz 2010
Mesajlar
1,558
eskişehir öğretmenlik için iyi hatta tercih edilen bir yer ,ilçeleri için aynı şeyi söyleyemem ilçeler küçük 5- 6 bin nüfuslu ,ama şunu unutma kışın çok soğuk oluyor ve birde yağış az ,kuru soğuk çok oluyor buralarda,yani paralar doğolgaza gidiyor...

hımm, o zaman oradaki çevre iller de öyledir, desenize bizim Çorum gibi o zaman :) Teşekkürler mesut hocam
 
Katılım
23 Tem 2010
Mesajlar
607
Her zaman ki gibi,güzel bir gezi olmuş..Manzaralar içimizi açtı,gezmiş kadar olduk.Ayağına sağlık abi,kazasız sürüşler..
 
Katılım
24 Tem 2012
Mesajlar
1,315
Yine çok güzel bir gezi yapmışsınız.
İnşallah şartlar olgunlaştığında bende oraları gezip görebilirim.
 
Katılım
5 Haz 2011
Mesajlar
2,546
adamın ömrüne ömür katar bu karadeniz...önce kendi güzelliklerimizi gezmeliyiz hep yurtdışına gidenlere imrenirim ama buralar daha güzel...:)
 
Katılım
8 Mar 2013
Mesajlar
3,527
Süper yerler. Bizlere de gitmek nasip olur inşallah. Paylaşımınız için teşekkürler
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst