- Katılım
- 20 Mar 2007
- Mesajlar
- 233
hoş bi resim o zamanlar insanlar dahamı mutluydu dünya dahamı huzur vericiydi ne.. neyse dikkatimi çeken arkadaki ağacın gölgesindeki arkadaşlar tam batman usulü otormuş ..ne yapıyolardı acep merak ettim? ayrıca ip'e asılı kumaş parçalarının, dileklerinin gerçekleşmesini isteyen kızlarla bi alakası varmı?
