selly nickli arkadaşımız kaza yapmış durumu iyi

Katılım
26 Mar 2005
Mesajlar
599
Kask takmadan motosiklete binmek gibi bi olay hala forumda sözü geçen bi olay ise ben biraz daha uzak kalmaya devam edeyim forumlardan.
 
Katılım
12 Haz 2007
Mesajlar
793
konu açılalı 1 ay olmuş ve topic amacına ulaşmış sanırsam

tekrar çok geçmiş olsun kardeşim
 
Katılım
12 Ağu 2008
Mesajlar
51
teşekkür ederim arkadaşlar güzel dilekleriniz için....

fullthrottle motora karşı bir soğukluk oluşmadı. Tamamen sağlığıma ulaştığım zaman motora yeniden bineceğime eminim. Ama korumalı ve daha yavaş ve dikkatli olarak. Benim trafiğe karşı bir korkum oluştu. Arabanın içerisindeyken bile kaza yapacağımızı düşünür hale geldim. Bi motorlu gördüğüm zaman onun kaza yapacağını düşünmeye başladım. Ama bu korku zamanla geçecektir. Motor benim aşkım motorsuz yapamam :)
 
Mersin İl Temsilcisi
Katılım
2 Ağu 2006
Mesajlar
10,372
teşekkür ederim arkadaşlar güzel dilekleriniz için....

fullthrottle motora karşı bir soğukluk oluşmadı. Tamamen sağlığıma ulaştığım zaman motora yeniden bineceğime eminim. Ama korumalı ve daha yavaş ve dikkatli olarak. Benim trafiğe karşı bir korkum oluştu. Arabanın içerisindeyken bile kaza yapacağımızı düşünür hale geldim. Bi motorlu gördüğüm zaman onun kaza yapacağını düşünmeye başladım. Ama bu korku zamanla geçecektir. Motor benim aşkım motorsuz yapamam :)

sana gerçekten çok kızgınım selly ama gerçekten kızgınım..

hadi herşeyi boşver, kendi sağlığını düşünmedin. peki ya sevdiklerini??

hadi sevenin yok diyelim, kendine de mi acımadın?
hadi kendine acımadın, kaza yaptığın karşı aracın sürcüsüne?

selly, bak ne dicem, iyi niyetimden şüphen olmamalı. biz burada ne için birlikteyiz. birbirimize bilgi ve sevgi aktarımı, tecrübe paylaşımı di mi?
yazın en akdeniz sıcağında bile full koruma ( bot ve mont dahil) kullanırken benle dalga geçenler kaza yaptığımda hala dalga geçiyorlardı. ama bizim misyonumuz nedir, her motorcu aynı değildir. bizim yaşamamız için motor sürmemiz lazım, motor sürmek içinse yaşamak lazım değil mi?

şimdi sen türkiyemizde yeni yeni filizlenen "bayan motosikletçi" olarak daha dikkatli ve örnek olmalıydın. bu yaptığın kazada inatla kask kullanmadığını okumuştum. ama selly çok acı ve ağır gelecek ama eğer korumalık kullanmıyorsan ve kullanmayacaksan dilerim ailen motosiklet kullanmana hiç izin vermez... onlar seni kaybedipğ acı çekeceğine, sen motorsuz kalıp acı çek bence... ya da aklını başına al, çünkü sevgim ve saygım var sana.

umarım anlatabilmişimdir ( sen yanlış anlasan bile) :bounce:

:rendeer:
 
Katılım
12 Ağu 2008
Mesajlar
51
yürekçe yalnış anlamıyorum haklısın kasksız yola çıkmamalıydım. Kısa mesafe diye takmamıştım. Ne kadar kazada benim suçum olmasada yine de suçluyum kask takmalıydım bundan sonra asla kasksız çıkmam yola. Kızmakta haklısın bende kendime çok kızıyorum. Tavsiyelerin için gerçekten çok teşekkür ederim.
 
Katılım
14 Mar 2008
Mesajlar
585
zaten 40 la giderken yapmissin kazayi daha da yavas gideceksen nasil olur bilemiyorum :D
saka bir yana icindeki tutkunun hala oralarda olmasina cok sevindim bazi arkadaslarim daha acemilik kazalarinin ertesinde motora tovbe etmislerdi, seninse bu kazayi sadece tecrube dagarcigina ekleyerek daha olgun bir motorcu olarak yollara donecegini bilmek gurur verici.. dilerim cabuk iyilesir ve yeniden motorize olursun. :rendeer:
 
Katılım
29 Tem 2007
Mesajlar
3,386
Mersin İl Temsilcisi
Katılım
2 Ağu 2006
Mesajlar
10,372
yürekçe yalnış anlamıyorum haklısın kasksız yola çıkmamalıydım. Kısa mesafe diye takmamıştım. Ne kadar kazada benim suçum olmasada yine de suçluyum kask takmalıydım bundan sonra asla kasksız çıkmam yola. Kızmakta haklısın bende kendime çok kızıyorum. Tavsiyelerin için gerçekten çok teşekkür ederim.

anlaştık o zaman :cat::wiinkk::rendeer:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst