- Katılım
- 31 Mar 2010
- Mesajlar
- 292
- Konu Yazar
- #1
Selamlar...
Ustalar, yolda giderken motoru bosa aldığım zaman frene ve sellektor düğmesine bastığım zaman hız gostergesindeki kadran 0'a düşüp hemen olması gerektiği yere yükseliyor.
Daha oncelerdede aynı problem olmuştu fakat baktığımda akunun + ve - kabloları gevşemiş tam temas etmiyordu, sıktığımda sorun kalmamıştı.
Bu sefer problemin kaynağı neler olabilir, yardımlarınızı bekliyorum.
Ustalar, yolda giderken motoru bosa aldığım zaman frene ve sellektor düğmesine bastığım zaman hız gostergesindeki kadran 0'a düşüp hemen olması gerektiği yere yükseliyor.
Daha oncelerdede aynı problem olmuştu fakat baktığımda akunun + ve - kabloları gevşemiş tam temas etmiyordu, sıktığımda sorun kalmamıştı.
Bu sefer problemin kaynağı neler olabilir, yardımlarınızı bekliyorum.