Sellektor yapınca hız kadrani 0'a düşüp yukseliyor

Katılım
31 Mar 2010
Mesajlar
292
Selamlar...
Ustalar, yolda giderken motoru bosa aldığım zaman frene ve sellektor düğmesine bastığım zaman hız gostergesindeki kadran 0'a düşüp hemen olması gerektiği yere yükseliyor.
Daha oncelerdede aynı problem olmuştu fakat baktığımda akunun + ve - kabloları gevşemiş tam temas etmiyordu, sıktığımda sorun kalmamıştı.

Bu sefer problemin kaynağı neler olabilir, yardımlarınızı bekliyorum.
 
Katılım
31 Mar 2010
Mesajlar
292
konjektör yada statörden kaynaklanmıyordur umarum, bunların çıkmaları bile el yakıyor.

yokmu başka fikri olan
 
Katılım
2 Haz 2007
Mesajlar
5,075
konjektör 25 tl statör 60 tl bu eğer el yakıyorsa o el bir zahmet gaza basmasın
.
Zaten onlardan yapmaz .

---------- Mesajlar birleştirildi - 18:10 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:07 ----------

motorda sis farı . Yüksek desibelli korna vs varsa elektrik yetiştiremiyordur bununda çözümü yok .

Yada sayacın bağlantılarını kontrol et .
 
Katılım
31 Mar 2010
Mesajlar
292
Bu çıkma konjektör fiyatı (aşağı yukarı hep bu oranda fiyatları 200 tlden aşşağı bulunmuyor);
http://www.sahibinden.com/ilan/vasi...100xx-konjektor-orjinal-cikma-88186565/detay/

1100xx konjektör nerede 25 tl bilgi verirseniz bir tane alayım bi kenarda bulunsun.

---------- Post added at 16:19 ---------- Previous post was at 16:15 ----------

orjinal kitli xenon far mevcut motorda. onuda ölçtük far açıkken tamam normalden biraz fazla akım çekiyor normal olarak ama gaz verince şarj etme değerleride normal
 

c90

Katılım
15 Tem 2009
Mesajlar
813
konjektörden ziyade olablir fakat selektör yapan düğmeden itibaren ampule kadar giden tesisata baktır serim
konjektör olsa fikrimce zamanla akü biter ve görevini yapmaz hale getirir
bence selektör düğmesinden ampüle direk bir kablo çek eski kabloyu devre dışı bırak aynı şey oluyor ise akü bağlantısı yada konjetör olabilir::gazla::
 
Katılım
31 Mar 2010
Mesajlar
292
Sorunu çözdük. Konjektöre bağlı olan 4-5 kablodan bir tanesi tabir-i caizse parçalanmış ve içindeki bir iki tel tutuyordu sadece, oradan kaçak varmış.

Bilginize, teşekkür ederim.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst