Hayırlı Olsun ! ::hosgeldi aramıza bi şey soracağım hani 2006 modellerin farları hep açık kalıyor ya sennki de mi ööle
::tutkuy::
:bounce: ::gleam:: ___ İskenderunlu _ KILIÇ ___ ::gleam:: :bounce:
avatarın da çok karizmatik be kardeş............hoşgeldin
:cat: