SELAMUN ALEYKÜM BENDE YENİYİM ARKADAŞLAR

Katılım
26 Ocak 2013
Mesajlar
34
SELAMUN ALEYKÜM arkadaşlar bende sitenize yeni üye oldum.Aslında 1 yıldır motosiklet kullanıyorum.İnş burada hep birlikte güzel günler geçiririz.İst avrupa (şu an askerde ):pale: mayıs 17 yi ve cbr 250 ye kavuşacağım günü iple çekiyorum:)
 
Katılım
19 Nis 2012
Mesajlar
45
A.S. kardeş hoşgelmişsin. şubat mart nisan mayıs... çok var yaw :)
 
Katılım
26 Ocak 2013
Mesajlar
34
Aynen ama beklicem sabırla cbr için ;)

---------- Mesajlar birleştirildi - 13:26 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:24 ----------

inş hep birlikte güzel sürüşler yaparız
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst