Selammmm

Katılım
18 Nis 2006
Mesajlar
66
Herkese selam.... daha yeni üye oldum ama site cidden süper. ben motorlara daha yeni merak sardım. aslında araba hastasıyımdır ama bi yerden sonra doyuma ulaşınca zevk vermio. hayatımda ilk defa bir ay önce bi scooter kullandım ve hemen gidip kendime 150 cclik bi presto aldım. biran önce daha büyük, vitesli bişi almak istiyorum. neyse herkese kolay gelsin :p
 
Katılım
3 Ocak 2006
Mesajlar
4,679
Hoşgeldin :rendeer: :bestmt:



smiliegeneratortest14ao.png
smiliegeneratortest22iv.png
smiliegeneratortest31qe.png
 
Katılım
18 Nis 2006
Mesajlar
66
yaa bu presto marka scooterlar sadece zimirdemi var???:pr:
 
Katılım
24 Ara 2005
Mesajlar
1,270
hoş geldin. motorun hayırlı olsun seninle tanışmak güzeldi.
saygı ve sevgiyle kal.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst