- Katılım
- 18 Nis 2006
- Mesajlar
- 66
- Konu Yazar
- #1
Herkese selam.... daha yeni üye oldum ama site cidden süper. ben motorlara daha yeni merak sardım. aslında araba hastasıyımdır ama bi yerden sonra doyuma ulaşınca zevk vermio. hayatımda ilk defa bir ay önce bi scooter kullandım ve hemen gidip kendime 150 cclik bi presto aldım. biran önce daha büyük, vitesli bişi almak istiyorum. neyse herkese kolay gelsin 