Selamlar

Katılım
26 Eyl 2009
Mesajlar
4
Herkese selam. Bugünkü direksiyon sınavı sorasında nihayet ilk adımı attım. :D

Şuan motorum yok malesef ama hyosung gv250 açılış yapıp biraz tecrübe kazandıktan sonra Honda Shadow 750 ile devam etme gibi bir planım var :D bakalım neler olacak :D
 
Katılım
21 Mar 2009
Mesajlar
5,554
hoşgeldin..
cruisercıların sayısının artmasını mutlulukla izliyorum :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst