Selamlar...

Katılım
6 Ağu 2009
Mesajlar
3
Merhaba

İstanbul trafiğine dayanamayıp ve yıllardır içimde olan motor sevgisiyle kışın ehliyetimi aldım ve keeway sl150 ile aranızdayım.

Adım Murat, 28 yaşındayım. Ümraniye de oturuyorum. Bilgisayar mühendisiyim.

hepinize kazasız sürüşler dilerim.
 
Katılım
25 May 2006
Mesajlar
2,615
Hoşeldin Murat kardeşim:rendeer:
Motosiklet alman güzel bir karar inşallah uzun yıllar kazasız belasız keyif almak nasip olur.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst