selamlar!

Katılım
19 Tem 2008
Mesajlar
3
Merhaba arkadaşlar!
Ailenize yeni katıldım.Aparat'ın sayesinde sitenize üye oldum.Taa mobylette lerin ve mavi enduroların zamanından beri motor kullanıyorum:cherryUmarım sizinle birlikte keyifli vakit geçiririz.Görüşmek üzere!!
 
Katılım
17 Şub 2008
Mesajlar
2,907
canım kardeşim hoşgeldin.
Aramızda keyifli ve eğlenceli vakit geçirecegine eminim tekerin herdaim düz bassın ::tutkuy:::rendeer:
 
Katılım
19 Tem 2008
Mesajlar
3
Merhaba arkadaşlar!
Ailenize yeni katıldım.Aparat'ın sayesinde sitenize üye oldum.Taa mobylette lerin ve mavi enduroların zamanından beri motor kullanıyorum:cherryUmarım sizinle birlikte keyifli vakit geçiririz.Görüşmek üzere!!

hoş bulduk.teşekkür ederim.görüşmek üzere!
 
Katılım
19 Tem 2008
Mesajlar
918
abi hoşgeldin ben de yeni katılıyorum... umarım güzel vakit geçiniriz ... burdaki herkesin ortak bir yönü var motosiklet tutkusu bu tutku altında güzel anılar dileğiyle :cat:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst