- Katılım
- 19 Tem 2008
- Mesajlar
- 3
- Konu Yazar
- #1
Merhaba arkadaşlar!
Ailenize yeni katıldım.Aparat'ın sayesinde sitenize üye oldum.Taa mobylette lerin ve mavi enduroların zamanından beri motor kullanıyorum:cherryUmarım sizinle birlikte keyifli vakit geçiririz.Görüşmek üzere!!
Ailenize yeni katıldım.Aparat'ın sayesinde sitenize üye oldum.Taa mobylette lerin ve mavi enduroların zamanından beri motor kullanıyorum:cherryUmarım sizinle birlikte keyifli vakit geçiririz.Görüşmek üzere!!