- Katılım
- 1 Eyl 2007
- Mesajlar
- 12
- Konu Yazar
- #1
malum netten yararlanıp organize olmak lazım..malesef motosiklet guruplarının çoğu istanbul kaynaklı.anladımki mt izmirde fena değil.bende varım..
adım emre yaşım 29 dişçiyim kendim(diş hekimi demezseniz bozulurum
),geziler ve etkinliklere katılmayı isterim.
çıplak motorlardan hoşlanır,uzun yol severim.fazla risk sevmem.önümü görerek bazen coşsamda kendi çapımda,güvenliği elden bırakmam.
o zaman hoşbulduk...
adım emre yaşım 29 dişçiyim kendim(diş hekimi demezseniz bozulurum
çıplak motorlardan hoşlanır,uzun yol severim.fazla risk sevmem.önümü görerek bazen coşsamda kendi çapımda,güvenliği elden bırakmam.
o zaman hoşbulduk...