selamlar

Katılım
1 Eyl 2007
Mesajlar
12
malum netten yararlanıp organize olmak lazım..malesef motosiklet guruplarının çoğu istanbul kaynaklı.anladımki mt izmirde fena değil.bende varım..
adım emre yaşım 29 dişçiyim kendim(diş hekimi demezseniz bozulurum:p),geziler ve etkinliklere katılmayı isterim.
çıplak motorlardan hoşlanır,uzun yol severim.fazla risk sevmem.önümü görerek bazen coşsamda kendi çapımda,güvenliği elden bırakmam.


o zaman hoşbulduk...
 
Katılım
20 Ağu 2007
Mesajlar
1,269
Aramıza hoşgeldin emrerd :rendeer:

MT İzmir'deki ortamı çok seveceğine inanıyorum, izmir'deki arkadaşlarında sana yabancılık çektirtmeyeceklerinden eminim :cat:

Tekrar hoşgeldin, kazasız belasız sürüşler dilerim... :wiinkk:
 
Katılım
30 Ara 2007
Mesajlar
7,516
Hoşgeldiniz... İzmit MT topiğine ve her cuma yaptıgımız toplantılara tanışmak maksatlı bekleriz... :rendeer:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst