- Katılım
- 8 Eyl 2015
- Mesajlar
- 23
- Konu Yazar
- #1
Merhabalar.Ankara'dan aranıza katılıyorum.Çevre mühendisiyim.Yaklaşık 1,5 yıldır scooter kullanıyorum , bu aralar bir vitesli motora geçme düşüncemiz var bakalım olursa
Uzun zamandır forumu takip ediyorum ama yazmamıştım. Herkese iyi forumlar